Kayap / Shingles

Image result for kayap


Kayap atau shingles merupakan penyakit disebabkan oleh sejenis virus Herpes Zoster. Ia menyerang mereka yang mempunyai immuniti badan yang rendah seperti baru sembuh daripada penyakit atau pembedahan, kencing manis, golongan berusia, pesakit AIDS dan lain - lain. Ia akan membentuk gelembung merah pada badan yang tertumpu ke bahagian badan tertentu mengikut pembahagian saraf yang terasa pijar dan sakit. Apabila ia sembuh selalunya akan meninggalkan parut.

Cadangan Penyelesaian :

Jelly Gamat Gold bertindak sebagai anti keradangan dan mempunyai bahan penahan sakit disebabkan oleh kayap tadi. Di samping itu, ia juga boleh mengelakkan kesan parut. Kajian awal turut menunjukkan keberkesanan gamat untuk melawan virus. 


Spirulina Pacifica turut meningkat ketahanan tubuh di samping mempunyai kesan antivirusnya yang tersendiri.


Extar C Plus membantu menguatkan sistem imun badan untuk mencegah jangkitan daripada serangan virus.


Disyorkan :

Dalaman :
Jelly Gamat GOLD : (2 Sudu pagi dan 2 sudu malam)
Spirulina Pacifica : (5 biji pagi dan 5 biji malam)
Extar C Plus : (1 biji pagi dan 1 biji malam)

Luaran :
Gel Gamat GOLD - Disapukan ke bahagian kayap yang basah

Untuk pembelian terus klik link di bawah :
https://bit.ly/OnlineShopTradiSea . Untuk info boleh hubungi kami terus di : wasap.my/60183597495/InfoProduk


DISCLAIMER/PENAFIAN :
Info yang terdapat di dalam blog ini bukan idea asal saya semata-mata. Info-info ini didapati melalui pembacaan buku, majalah kesihatan, sumber internet, testimoni-testimoni pengguna produk Gamat sejak 2005 saya terlibat dalam industri Gamat dan lain-lain sumber yang dipercayai.

Produk Gamat Tradisea bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan rundingan daripada pakar perubatan yang bertauliah terlebih dahulu.

Apa yang kami nyatakan di blog ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa berdasarkan kajian-kajian yang telah dilakukan dan dari ulasan pengguna sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)