Jerawat / Jeragat

Image result for jerawat

Jerawat merupakan keluhan utama kaum remaja. Ia lebih disebabkan oleh keaktifan hormon yang menyebabkan pengeluaran minyak sebum yang berlebihan. Ini membuatkan liang atau pori kulit tersumbat dan dijangkiti kuman. Kaum remaja perlulah menjaga kebersihan kulit muka dengan betul dan kadangkala memerlukan rawatan antibiotik untuk kes yang teruk.

Jeragat pula merupakan tompok hitam pada muka disebabkan oleh kesan UV cahaya matahari, penggunaan bahan kimia kosmetik dan juga faktor dalaman iaitu hormon yang tidak seimbang.

Cadangan Penyelesaian :

Royal Gamat Liquid TradiSea berupaya membantu dengan kesan anti-inflamasinya untuk menyurutkan bengkak dan menghilangkan radang kulit pada jerawat. Ia turut membantu mempercepatkan pertumbuhan sel kulit yang baharu. Kandungan kolagen yang tinggi mencantikan kulit serta membuatkan kulit anda lebih anjal, gebu, halus, cerah & berseri serta memberikan kesan awet muda.

Bagi jeragat pula, gamat membantu memperbaharui kulit muka yang bertompok tadi seperti sediakala. Kandungan vitamin A, E dan antioksidan membantu ke arah kulit muka yang cantik dan sihat. Penggunaan UV block membantu dari masalah jeragat tadi berulang semula.


Spirulina Pacifica pula menyingkirkan toksin serta mengkhasiatkan sel kulit muka agar kulit lebih segar dan sihat. Ia juga mengandungi pigmen-pigmen semulajadi yang menjadikan warna tona kulit yang sekata. Paling penting, Spirulina Pacifica melindungi anda daripada risiko penyakit kanser kulit dengan bertindak sebagai agen anti kanser serta merencatkan sel-sel kanser daripada membiak.

Selain itu, C-Guard Plus mengandungi bahan antioksidan yang berfungsi untuk melambatkan proses penuaan dan mengurangkan kedutan pada bahagian kulit. Extar C Plus meningkatkan sistem imun badan dan mencegah jangkitan kuman.

Disyorkan :

Dalaman :
Royal Gamat Liquid TradiSea : (2 Sudu pagi dan 2 sudu malam)
Spirulina Pacifica : (5 biji pagi dan 5 biji malam)
C-Guard Plus : (2 biji pagi setiap hari)

Luaran :
Miracle Soothing Gel - Disapukan pada bahagian jerawat untuk mengecutkan jerawat.



Untuk pembelian terus klik link di bawah : https://bit.ly/OnlineShopTradiSea . Untuk info boleh hubungi kami terus di : wasap.my/60183597495/InfoProduk


DISCLAIMER/PENAFIAN :
Info yang terdapat di dalam blog ini bukan idea asal saya semata-mata. Info-info ini didapati melalui pembacaan buku, majalah kesihatan, sumber internet, testimoni-testimoni pengguna produk Gamat sejak 2005 saya terlibat dalam industri Gamat dan lain-lain sumber yang dipercayai.

Produk Gamat Tradisea bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan rundingan daripada pakar perubatan yang bertauliah terlebih dahulu.

Apa yang kami nyatakan di blog ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa berdasarkan kajian-kajian yang telah dilakukan dan dari ulasan pengguna sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)