Gamat Pakar Merawat Gastrik

" AMAZING ! DALAM MASA 3 MINGGU JER WANITA INI BERJAYA JINAKKAN GASTRIK YANG MENGHANTUI DIRI SEKALIGUS BOLEH BERPUASA TANPA PERLU MAKAN UBAT "
.
.
Uols selalu tak rasa..
.
..sakit perut di bahagian atas perut & tidak hadam makan..?
..pening kepala..?
..mengalami angin. Terasa sakit di bahagian ulu hati sendawa & kentut yg kerap..?
..muntah..?
..badan rasa lemah lesu..?
..berat badan menurun..?
..najis menjadi hitam @ gelap (kerana ia sebati dgn darah)..?
.
Kalau YA, kemungkinan uols menghadapi GASTRIK..
.
Jika dibiarkan kesannya sangat buruk.. ada setengah kes boleh jadi KANSER PERUT.. Nauzubillah.. =(
.
.
Penyakit Gastrik atau Gastritis ni merujuk kpd keradangan pd lapisan dinding perut.
.
"Macam mana tu?"
.
Alaa dalam perut kita ni kalau uols nk tau, terdapat satu lapisan mukus semulajadi yang melindungi dinding perut kita daripada bahan kimia berasid semulajadi yang sangat diperlukan untuk proses pghadaman makanan di dalam perut.
.
Jadiii.., keradangan dinding perut ni blaku apabila tdapat bahan asing yg menghakis lapisan mukus pelindung di permukaan perut. Tu yg uols rasa pedih tu.. faham tak? =)
.
Untuk details uols boleh klik link ni :
.
.
" So, macam mana nak buat ni? Tak tahan dah ni.. "
.
.
Relakss... Berita baiknyaaa.. Jeli Gamat GOLD merupakan PAKAR dalam merawat masalah gastrik. Ia akan memulihkan semula sel dinding perut yg dh luka dan membentuk semula lapisan mukus baru utk melindungi semula dinding perut uols.
.
.
" Betul ke berkesan ni tuan? "
.
.
Betuiii.. ini citer dr pengalaman & kajian saintefek tau.. dah 19 tahun produk ni memberi manfaat kesihatan kepada org lain..
.
DIJAMIN 100% ASLI dan BerGRED A !
.
Selain tu kan, jeli gamat gold ni juga boleh merawat pelbagai jenis penyakit lain, antaranya :
.
▶Thyroid
▶Batu Hempedu
▶Darah Tinggi 
▶Kencing Manis
▶Kolesterol / Asid Urik
▶Gout
▶Buasir
▶Berkaitan Saraf
▶Masalah berkaitan darah
▶Strok
▶Senggugut
▶Asma
▶Migrain
▶Resdung
▶Demam campak
▶Masalah usus
▶Masalah sendi
▶Angin dlm badan
▶Sebagai suplemen untuk pencegahan dll
.
" Wahh banyak manfaat dia ye tuan?..Semua boleh tuuu "
.
.
Haa tu yg ramai tak tahu rahsia gamat ni.. Sebenarnya apa sahaja masalah kesihatan ni bermula dengan Sel, bila sel lemah & 'jatuh sakit' organ pun sakit..
.
Tu kerja gamatlah yg bertindak sebagai DOKTOR SEL.
.
Sesuai untuk semua peringkat umur.
.
.
" Berapa rege nya ni tuan? "
.
.
MURAHHH jerr.. BERBALOIIII sangattt...
Boleh MERAWAT & MENCEGAH..
FUNGSI PELBAGAI..
KUALITI BERTARAF EKSPORT..
.
Sebotol hanya RM85 jew.. (tidak termasuk postage) sebotol tahan tuk 2 minggu.. sy cadang ambil 2 botol terus untuk 40 hari baru nampak kesan ketara. INSYAALLAH..
.
.
Pm 018-359 7495 (Man)
.
‪#‎Gastrik‬
‪#‎JeliGamatGold‬
‪#‎JomBuatDuitDenganBisnesGamat‬
‪#‎DoktorSel‬

Comments

  1. Klu minum ni apa kesan sampingan?pertama kali bagi org mcm saya yg ada gastrik..cth(ada rasa pening,panas badan dll..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas soalan saudari.

      Mungkin maksud saudari adalah mengenai "Healing Crisis".. sebenarnya setiap orang akan mengalami proses pemulihan yang berbeza mengikut tahap masalah kesihatan yang dihadapi mereka, tahap imuniti badan, dan lain-lain lagi..

      Bagi saudari yang pertama kali mengambil produk ini, biasanya saudari akan merasai kelegaan di perut, kurangnya rasa pedih dan rasa lebih bertenaga daripada biasa. Apa yg perlu dilakukan sepanjang menggunakan produk ini pastikan saudari minum air yang banyak bagi membantu proses detoks berlaku dengan baik serta melancarkan darah agar segala khasiat dapat disalurkan ke seluruh anggota badan.

      Waallahualam.

      Untuk info lanjut boleh hubungi saya 018-3597495

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Jelly Gamat GOLD Luxor

5 Penyebab Jantung Bengkak

Gamat Anti Kanser