Fibroid


Fibroid atau Leiomyoma adalah ketumbuhan otot licin rahim. Sering menyebabkan masalah darah haid yang banyak, kesakitan, kemandulan dan kesan menekan terhadap struktur di sekeliling rahim menyebabkan sembelit, buasir, vena varikosa dan lain-lain. Ini juga merupakan masalah yang kerap dihidapi oleh wanita (5%) terutama ketika usia melebihi 40 tahun.

Rawatan selalunya bergantung kepada masalah yang timbul akibatnya dan jika perlu rahim terpaksa di bedah buang. Dinasihatkan mendapat pemeriksaan doktor yang sempurna terlebih dahulu untuk mengasingkan dari simptom barah rahim. 

Cadangan Penyelesaian :

Di sini Jelly Gamat GOLD membantu mengurangkan inflamasi dan bagi sesetengah kes ia dapat menyurutkan jika fibroid pada peringkat awal dan masih belum besar.


Spirulina Pacifica juga berfaedah dari segi memberi khasiat nutrisi kepada badan pesakit yang sememangnya sudah lemah. Ia juga bersifat 100% alkali membantu mengimbangkan tahap keasidan berlebihan dalam badan yang mana medium badan yang mempunyai tahap keasidan yang tinggi disukai sel tumor.


Bagi mengurangkan risiko mengidap penyakit ini penggunaan produk kesihatan bagi mencegah keadaan sedemikian berbanding merawatnya.

Cara Pengambilan :

Dalaman :
Jelly Gamat GOLD : (1 Sudu pagi dan 1 sudu malam)
Spirulina Pacifica : (5 biji pagi dan 5 biji malam)

Testimoni :





Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)