Kembung / Angin


Image result for KEMBUNG PERUT


Kembung dan angin kadangkala wujud apabila sistem penghadaman mempunyai masalah seperti radang perut, ketidakseimbangan kuman baik / jahat dalam usus, sembelit dan lain - lain.

Cadangan Penyelesaian :

Jelly Gamat Gold dapat membantu mempertingkatkan fungsi sistem penghadaman dan melawaskan di samping mencuci usus. Anda disyorkan makan makanan berserat tinggi dan air yang mencukupi. Sementara makanan pedas berempah, masam dan berangin perlulah dielakkan.


Spirulina Pacifica pula bertindak sebagai agen detoks yang sangat efektif dalam menyingkirkan toksik berlebihan. Sementara pigmen klorofil dalam Spirulina Pacifica membantu membantutkan pertumbuhan kuman dan parasit di dalam usus di samping meningkatkan kadar mikro organisma berfaedah di dalam usus.


Cara pengambilan :

Dalaman :
Jelly Gamat GOLD : (2 sudu pagi dan 2 sudu sudu malam)
Spirulina Pacifica : (5 biji pagi dan 5 biji malam) 

Luaran :
Minyak Gamat Urut Aromaterapi : Boleh disapukan pada bahagian perut (jika perlu)



Testimoni :


 




Untuk pembelian terus klik link di bawah : https://bit.ly/OnlineShopTradiSea . Untuk info boleh hubungi kami terus di : wasap.my/60183597495/InfoProduk


DISCLAIMER/PENAFIAN :
Info yang terdapat di dalam blog ini bukan idea asal saya semata-mata. Info-info ini didapati melalui pembacaan buku, majalah kesihatan, sumber internet, testimoni-testimoni pengguna produk Gamat sejak 2005 saya terlibat dalam industri Gamat dan lain-lain sumber yang dipercayai.

Produk Gamat Tradisea bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan rundingan daripada pakar perubatan yang bertauliah terlebih dahulu.

Apa yang kami nyatakan di blog ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa berdasarkan kajian-kajian yang telah dilakukan dan dari ulasan pengguna sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)