Haid (Masalah Kitaran Haid)



Kitaran haid yang tidak tetap terlalu banyak puncanya, antaranya infeksi, ketidakseimbangan hormon, ketumbuhan seperti fibroid dan polyps, emosi / stress dan lain-lain. Pemeriksaan oleh doktor sakit puan adalah diperlukan. 


Cadangan Penyelesaian :

Jelly Gamat Gold dikatakan boleh membantu masalah kitaran haid yang tidak lengkap. GLA (Gamma Linoleic Acid) pula membantu mengimbangi hormon.


Spirulina Pacifica memupuk daya pertahanan badan serta berkesan untuk menghapuskan radikal bebas serta mencegah ketumbuhan.


Bagi mengimbangkan serta menstabilkan hormon, Krill Omega Plus merupakan solusi terbaik untuk para wanita terutama berkaitan dengan masalah senggugut, masalah berat badan dan sebagainya.


Disyorkan

Dalaman :
Jelly Gamat GOLD : (2 Sudu pagi dan 2 sudu malam)
Spirulina Pacifica : (5 biji pagi dan 5 biji malam)
Krill Omega Plus : (1 biji malam)

Testimoni :




Untuk pembelian terus klik link di bawah : https://bit.ly/OnlineShopTradiSea . Untuk info boleh hubungi kami terus di : wasap.my/60183597495/InfoProduk


DISCLAIMER/PENAFIAN :
Info yang terdapat di dalam blog ini bukan idea asal saya semata-mata. Info-info ini didapati melalui pembacaan buku, majalah kesihatan, sumber internet, testimoni-testimoni pengguna produk Gamat sejak 2005 saya terlibat dalam industri Gamat dan lain-lain sumber yang dipercayai.

Produk Gamat Tradisea bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan rundingan daripada pakar perubatan yang bertauliah terlebih dahulu.

Apa yang kami nyatakan di blog ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa berdasarkan kajian-kajian yang telah dilakukan dan dari ulasan pengguna sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)