Terlebih Magnesium BAWA MAUT

MAGNESIUM berfungsi dalam pembentukan bahan genetik dan membantu pertumbuhan tulang. Tetapi awas! Kajian mendapati, dos magnesium yang berlebihan dalam badan akan membawa maut terutama pada mereka yang menghidapi penyakit ginjal. Namun, kekurangannya juga menyumbang kepada MASALAH BAU BADAN. Ayam, gandum, sayur-sayuran hijau dan daging lembu merupakan antara sumber magnesium yang mudah didapati.

Selain itu, dalam Spirulina Pacifica juga membekalkan sumber Magnesium yang diperlukan. Malah, dalam Spirulina Pacifica menawarkan 46 nutrien daripada 50 nutrien yang diperlukan badan setiap hari. Ia penting dalam pembentukan bahan genetik dan membantu pertumbuhan tulang. Tambahan pula, dengan penemuan terkini hanya dalam Spirulina Pacifica sahaja mengandungi Vitamin K2. Vitamin K adalah sejenis nutrien penting yang membantu Penggumpalan Darah & Memperbaiki kepadatan Tulang.

Ia boleh dikatakan makanan paling sempurna di dunia sehinggakan ia merupakan makanan utama angkasawan. Sifatnya yang 100% alkali dapat mengimbangkan kandungan asid dalam badan. Badan yang berasid sangat disukai sel kanser untuk membiak.

Jadi, dapatkan segera Spirulina Pacifica anda sebagai sumber lengkap bekalan zat yang diperlukan tubuh badan anda setiap hari.



15 Biji Spirulina Pacifica bersamaan dengan : 

6 Biji Kacang Bendi (Vitamin B1)
1 Ekor Sardin (Vitamin B2)
2 Biji Pisang (Vitamin B3)
1 Keping Daging (Vitamin B12)
1 Ketul Paha Ayam (Kalsium, Ca)
1 Biji Lobak Merah (Karotena)
1 1/2 Biji Telur (Zat Besi)
4 Kali Vitamin B6 Dalam Asparagus
3 Kali Protein Dalam Daging Ayam
4 Kali Asid Amino Dalam Kacang Soya
20 Kali Klorofil Dalam Rumput Gandum
3 Kali Asid Linolenik Dalam Minyak Evening Primrose

Toksin boleh berkumpul dalam badan akibat perkumuhan sisa metabolism yang tidak lengkap, makanan, tabiat gaya hidup buruk dan pencemaran persekitaran. Luxor Spirulina Pacifica berkhasiat dan bersifat alkali. Ia membantu memelihara pH badan yang sihat, menggalakkan penyahtoksikan dan menggalakkan penyerapan nutrient. Mudah dicerna dan diserap oleh badan, ia adalah suplemen yang ideal untuk membersihkan sistem penghadaman dan memelihara kesihatan.

Siapa patut mengamalkan Luxor Hawaiian Spirulina PacificaTM ?

Kanak-Kanak
Jerawat
Bergaya Hidup Sibuk
Wanita Hamil Dan Ibu Yang Baru Bersalin
Masalah Penghadaman
Pesakit Penyakit Kronik
Sembelit Dan Buasir
Masalah Peredaran Darah

Mencipta Kualiti Cemerlang

Spirulina Pacifica dijulang sebagai makanan yang paling berkhasiat di dunia. Komited terhadap spirulina yang berkualiti unggul, kami telah merumus pelan penanaman baru untuk memacu Spirulina Pacifica ke tahap yang lebih tinggi. Kini, kesungguhan kami membuahkan hasil. Luxor Hawaiian Spirulina Pacifica kini menawarkan :

Zeaxanthin MELEBIHI 200%
Zat Besi MELEBIHI 200%
Karotenoid MELEBIHI 15%
Vitamin B12 MELEBIHI 62%
Pengeluaran MELEBIHI 200%
Penghantaran Stok untuk 12 bulan lepas MELEBIHI 52%

Dapatkan sekarang Spirulina Pacifica untuk kesihatan & kesejahteraan anda hari ini!


HARGA (Termasuk Postage) :

RM   82 sm | RM   86 ss (200 Biji)
RM 135 sm | RM 139 ss (400 Biji)
RM 324 sm | RM 328 ss (1200 Biji)

Whatsapp 018-3597495 segera

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)