Bila Telinga ‘BERSUARA’


ANDA lelaki yang gemar menggunakan telefon untuk menghubungi insan tersayang, sahabat handai dan sesiapa sahaja? Jika begitu keadaannya, anda mungkin akan berhadapan dengan risiko menghadapi Tinnitus atau satu situasi telinga anda akan berdengung, bergetar dan mengalami gangguan pendengaran. Kajian mendapati tinnitus boleh melibatkan sesiapa sahaja termasuk anda yang menggunakan telefon sekurang-kurangnya 10 minit sehari. Bila situasi ini berlaku, itu bermakna telinga anda cuba memberitahu untuk mengurangkan atau berhenti seketika menggunakan telefon!

Alternatif lain, pastikan telefon bimbit anda mempunyai perlindungan Bion Cerastone EMR Protector yang dapat mengurangkan hampir 99% kesan radiasi daripada telefon bimbit yang boleh mengganggu pendengaran anda. Ia merupakan inovasi terbaru gabungan sumber semulajadi & teknologi kesihatan dalam menghadapi ancaman kesihatan dunia moden hari ini iaitu Gelombang Radiasi Elektromagnetik.

Kajian sejak lebih daripada 10 tahun yang lalu mendapati kesan radiasi telefon bimbit (klik untuk detail) ini merupakan ancaman paling bahaya dan merupakan pembunuh senyap. Ini kerana, gelombang radiasi tidak dapat dilihat dengan mata kasar, tidak boleh dirasai dan dihidu tetapi ia wujud di sekeliling kita dan begitu hampir dengan kita. Justeru, Bion Cerastone merupakan pilihan tepat dan terbaik dalam menghadapi ancaman ini.

Bertindaklah hari ini dengan menggunakan Bion Cerastone EMR Protector.


Borang Pesanan (klik sini)


Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)