Ibu STRES Anak ASMA


 
ANDA hamil tetapi dalam masa yang sama perlu menguruskan keluarga. Pasti perkara ini memenatkan dan menjadikan anda stres. Jangan biarkan perkara ini ini berlaku. Kajian terbaru dari Columbia Centre for Children’s Enviromental Health in New York City menyatakan sekitar 70 peratus ibu yang mengalami masalah tekanan dan kegelisahan semasa hamil menyatakan anak mereka telah didiagnosis mengalami asma sebelum mencapai usia 5 tahun.

Dr. Rachel Miller, Pakar Simptom Alahan pula menambah, alahan teruk seperti batuk, sukar bernafas, bersin dan dada berasa sejuk biasanya berlaku ke atas bayi akibat dipengaruhi oleh faktor keadaan mental dan kesihatan ibu yang tertekan. Oleh itu para ibu perlu menjauhi sebarang tekanan untuk kehidupan si kecil yang lebih sihat pada masa akan datang.
PCN dapat membantu anda mengurangkan rasa stres & membekalkan tenaga yang diperlukan setiap hari. Selain daripada dapat menjaga kesihatan ibu hamil setiap hari & membekalkan zat-zat yang diperlukan setiap hari, Ia juga dapat merangsang pertumbuhan sel-sel bayi dalam rahim dengan baik & sempurna. Bagi ibu hamil yang mula mengamalkan PCN sejak dari awal kandungan hingga ke saat kelahiran bayi dan diteruskan sepanjang penyusuan susu badan, anda akan dapati bayi anda memiliki kulit yang cantik, gebu dan sihat.

BERPANTANG

Sepanjang tempoh anda berpantang juga, PCN membantu anda memperkuatkan semula sistem badan, membekalkan tenaga & zat-zat yang mencukupi yang diperlukan badan, mengecutkan rahim, mengeringkan luka-luka ketika bersalin secara normal mahupun pembedahan dengan cepat, merangsang penghasilan susu badan dengan lebih banyak, dan banyak lagi manfaatnya. (klik sini untuk fungsi PCN)

Selain itu, dengan membuat urutan Jari Emas juga boleh membantu anda mengurangkan rasa stres. Ia membantu melancarkan darah & membuang toksin pada bahagian wajah yang menyebabkan rasa stres.

Jadi, kawal emosi anda, uruskan stres anda dengan berkesan dan jangan biarkan ia berlarutan sehingga mempengaruhi perkembangan & kesihatan bayi anda. Dapatkan PCN segera!


Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)