Teh Chamomile Kilatkan Rambut

EMILY Thomas, pendandan rambut terkenal dari Cutler Salon, Miami Beach memberi trik mudah iaitu menggunakan beg the chamomile yang telah direndam semalaman dalam botol lalu disemburkan ke seluruh bahagian rambut selepas rambut disyampu bersih dan dikeringkan. Lakukan ia seminggu sekali dan rambut menjadi lebih sihat bercahaya.

Selain itu, cara yang mudah, cepat & berkesan adalah menggunakan Kristal Gamat GOLD. Ia mengandungi ekstrak Gamat Emas 100% Tulen dan minyak adunan yang lembut. Rambut kembali remaja, warna kehitaman rambut lebih menyerlah, rasa lembut, licin, lembap dan mudah diurus. Ia juga membantu masalah rambut yang berbuah serta hujung rambut yang kering & bercabang.

Kepada lelaki anda boleh gunakan sebagai perapi rambut. Wajah anda akan kelihatan lebih berseri & fresh seperti selepas mandi.

Kepada wanita terutama mereka yang bertudung, ia merupakan satu formulasi dalam penjagaan rambut anda. Walaupun anda bertudung menuntut aurat, kebersihan diri dari segi penjagaan rambut akan tetap terjaga dengan keadaan rambut tidak kering & kusut, kulit kepala tidak terasa gatal serta rambut tidak berbau hapak. Pastinya anda akan suka jika insan tersayang suka mencium bau rambut anda yang harum.

Cara menggunakannya, pamkan kuantiti yang diperlukan, sapu pada rambut yang kering atau basah. Tidak perlu dibilas.

TESTIMONI

Pengalaman testimoni nenek saya yang mempunyai masalah kulit kepala yang kering dan gatal setelah disapu beberapa kali dengan Kristal Gamat GOLD rasa gatal berkurangan.

Anda patut cuba sendiri dan rasakan kenikmatannya!


Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)