Biar Udara Busuk Keluar



SERINGKALI berhadapan masalah bau kaki walaupun sudah memakai bedak bayi sehingga merimaskan malah memalukan? Justeru itu, amalkan langkah dengan mengeringkan kaki secara sempurna termasuk di celah-celah jari selepas mandi. Elakkan sama sekali memakai kasut dengan kaki basah kerana akan memerangkap lembapan sehingga menyebabkan bakteria membiak dan menyebabkan kaki anda berbau. Selain itu, jangan memakai kasut yang sama selama dua hari berturut-turut. Tukarkan kasut anda dan biarkan udara busuk itu keluar!

Sedikit tip untuk anda dalam menjaga kebersihan diri terutama pada bahagian kaki anda, cuci kaki anda dengan menggunakan Pembersih Wanita Gamat setiap kali ketika mandi. Ini kerana Pembersih Wanita Gamat mengandungi ekstrak sireh yang bertindak sebagai antiseptik membunuh bakteria pada bahagian kaki.

Selain itu, amalkan sebelum memakai stoking, sapukan Losyen Badan Gamat pada bahagian kaki supaya kaki anda tidak berbau. Selain itu, losyen Badan Gamat membantu mengatasi masalah tumit yang pecah-pecah.

Jadi dapatkan segera Pembersih Wanita Gamat & Losyen Badan Gamat untuk mengatasi masalah anda sekarang!



Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)