40 Gram Koko




MINUM dua gelas susu yang dicampurkan dengan 40 gram serbuk koko setiap hari selama empat minggu berupaya merendahkan risiko arteri tersumbat. Ini kerana kandungan polifenols dalam koko bertanggungjawab terhadap kesan anti keradangan.

Selain itu, dengan pengambilan sebiji Krill Omega Plus setiap hari akan memastikan saluran arteri anda sentiasa lancar dengan menurunkan sehingga 55 % lemak jahat (LDL) dan meningkatkan 44 % lemak baik (HDL) dalam badan. Ia mengandungi 34 kali ganda lebih kuasa antioksidan daripada Koenzim Q-10 yang lazimnya mereka yang menghidap penyakit jantung akan diberikan Koenzim Q-10 oleh para doktor.

Berita baik juga, dengan pertambahan 1 sudu besar Jeli Gamat GOLD setiap pagi dan malam akan membantu anda memelihara organ-organ dalam badan terutamanya jantung anda. Jeli Gamat GOLD juga mengandungi bahan anti keradangan yang membantu mengurangkan kesan inflamasi pada organ penting seperti paru-paru, hati, buah pinggang dan jantung anda.

Jadi, dapatkan Krill Omega Plus & Jeli Gamat GOLD, kuasa pemulihan dari lautan yang tidak ternilai manfaatnya kepada anda.

Cubalah hari ini!



Untuk Pesanan (Klik)

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)