DIET Dengan Vitamin B Kompleks



GABUNGAN tiamina (B1), riboflavin (B2), niasin (B3), piridoksina (B6), kobalamin (B12), asid folik, asid panthothenik dan biotin membentuk vitamin B kompleks. Sekiranya anda ingin melangsingkan tubuh, kombinasi semua jenis vitamin ini, mampu membantu anda melakukannya. Bagaimana ia berfungsi ? Antara peranan vitamin ini adalah membantu metabolisma lemak, protein, karbohidrat di samping mengawal keadaan hati.

Antara sumber Vitamin B kompleks, boleh didapati dengan mengamalkan Spirulina Pacifica. Ia mengandungi vitamin B kompleks yang diperlukan. Malah, dalam Spirulina Pacifica membekalkan 46 zat daripada 50 zat yang diperlukan sel badan setiap hari. Ia boleh dikatakan makanan paling sempurna di dunia sehinggakan ia merupakan makanan utama angkasawan. 

Bagi anda yang ingin menurunkan berat badan anda, amalkan Spirulina Pacifica dengan cara telan 10 biji sehari dan makan setengah jam sebelum makan berat. Kesannya anda akan merasa kenyang dan kuantiti makanan berat yang anda ingin makan akan menjadi berkurangan.

Jadi, dapatkan segera Spirulina Pacifica anda sebagai sumber lengkap bekalan zat yang diperlukan tubuh badan anda setiap hari.



Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)