Cegah Kanser Payu Dara



AMALKAN senaman seperti berjalan pantas selama dua jam dalam seminggu boleh menurunkan kanser payu dara sebanyak 18 peratus.

Selain itu, dengan mengamalkan Pro Aktif PCN, ia bertindak sebagai pelindungan kesihatan anda daripada ancaman-ancaman yang menyumbangkan kepada faktor penyebab kanser. Kita terdedah dengan pelbagai ancaman yang kita tidak ketahui.

Melalui Pro Aktif PCN, terdapat sebatian Bio-Aktif dalam Jeli Gamat GOLD yang bertindak merencatkan sel tumor dan memulihkan sel-sel baru serta meremajakan sel-sel. Sifat Spirulina Pacifica yang 100% alkali menghalang sel kanser daripada membiak. Ini kerana kebanyakkan kita suka memakan makanan yang berasid. Badan yang berasid sangat disukai sel kanser untuk membiak. 4 pigmen semulajadi yang terkandung dalam Spirulina Pacifica bertindak sebagai agen anti kanser.

Paras kolesterol yang tidak seimbang dalam badan juga boleh menyumbang kepada pertumbuhan sel kanser. Jadi, Krill Omega Plus membantu seimbangkan paras kolesterol dalam darah dan membantu seimbangkan paras hormon terutama bagi wanita & lelaki. Hormon yang stabil mempengaruhi kestabilan emosi dan mengurangkan rasa stres. Rasa stres yang melampau juga menyumbang kepada peningkatan penghasilan toksin yang banyak dalam badan seterusnya menyebabkan badan berasid. Badan yang berasid disukai sel kanser.

Sistem Imun yang kuat dapat melindungi badan daripada serangan ancaman-ancaman luar yang boleh menyumbang kepada perkembangan sel kanser. Bio C Complete memberikan perlindungan 24 jam terhadap sistem pertahanan badan anda. Menurut kajian terkini, saintis telah menemui cara bagaimana vitamin C mungkin boleh menghentikan pertumbuhan sel kanser.

Justeru, Pro Aktif PCN merupakan pilihan tepat anda sebagai insurans kesihatan anda dalam memberi perlindungan terhadap ancaman-ancaman yang mengganggu kesihatan anda.

Cubalah hari ini Pro Aktif PCN!




Borang Pesanan (klik sini)



Hubungi admin 018-3597495 untuk pesanan=)

Jom Like & Share page House Of Gamat GOLD

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)