Syampu Bayi Baik Untuk Dewasa


KEBANYAKAN syampu di pasaran mengandungi bahan kimia yang dinamakan sodium lauryl sulfate (SLS) dan ia boleh memicu kepada keadaan kering kulit kepala. Alternatifnya beralihlah kepada produk syampu bayi kerana ia bebas SLS. Namun, jika anda menggayakan rambut dengan menggunakan pelbagai produk penggayaan rambut, syampu bayi tidak akan membersihkan sama sekali seperti syampu SLS lakukan dan anda perlu membersihkannya berulang kali.

Bahan SLS diperlukan untuk membersihkan rambut namun, dalam masa yang sama anda perlu fikirkan tambahan untuk melembabkan semula kulit kepala yang kering akibat bahan SLS ini.

Justeru, jika anda berada dalam keadaan dilema antara soal risiko jangka panjang terhadap kesihatan anda & dalam masa yang sama mementingkan soal kebersihan diri, maka jawapan terbaik untuk anda adalah Syampu Gamat GOLD 2 in 1 yang sesuai untuk semua jenis rambut.

Bertindak sebagai membersih dan fungsi gamat itu sendiri membantu melembapkan kulit kepala anda. Ini akan membantu mengurangkan masalah rambut kelumumur.

Anda akan dapati rambut anda lebih bersih dan lembap tidak kering seperti kebanyakkan syampu yang ada di pasaran.

Khasiat gamat sendiri yang bertindak merangsang pertumbuhan & memperbaiki sel-sel kulit.



Hubungi admin 018-3597495 untuk pesanan=)

Jom Like & Share page House Of Gamat GOLD


Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)