30 Juta...


BERDASARKAN kajian, 30 juta wanita di Amerika Syarikat mengalami masalah keguguran rambut akibat genetik. Menurut Akademi Dermatologi Amerika, rawatan rambut gugur harus dimulai dengan rawatan kulit kepala dan mengamalkan urutan menggunakan syampu yang tidak mengandungi bahan kimia bagi merangsang semula pertumbuhan folikel dan bagi menjamin ia sentiasa sihat.

Pilihan terbaik anda yang mengalami masalah ini adalah dengan mencuba PCN dan Set Hair Care Gamat Gold yang meliputi 2 komponen utama iaitu untuk perbaiki masalah dalaman dan luaran yang menjadi punca kepada masalah di atas. Bagi komponen dalaman disyorkan untuk mengamalkan PCN. PCN membantu memperbetulkan semula sistem dalaman badan sehingga ke peringkat sel. Ia juga mengimbangkan hormon dalam badan yang banyak mempengaruhi kesan perlakuan terhadap kesihatan badan termasuklah masalah rambut gugur.

Apabila dalaman sudah seimbang, komponen luaran diperlukan untuk membantu mempercepatkan pertumbuhan sel rambut baru. Komponen luaran bermula dari Syampu Gamat GOLD 2 in 1, Tonik Gamat GOLD dan Kristal Gamat GOLD. Ia kombinasi lengkap dan menyeluruh dalam mengatasi masalah ini. Kepada anda yang mengalami masalah ini, cubalah hari ini PCN & Set Hair Care Gamat GOLD kerana ia sungguh menjimatkan wang anda, berkesan dan paling penting ia mencegah kembali masalah sama berulang lagi di masa hadapan dengan langkah pencegahan awal.

Cubalah hari ini!


                                    Pro Aktif PCN              Set Hair Care Gamat GOLD




Hubungi admin 018-3597495 untuk pesanan=)

Jom Like & Share page House Of Gamat GOLD

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)