Alamak CAGU!




LELAKI dan pemakaian kasut sememangnya tidak dapat dielakkan. Namun, ada kalanya masalah kaki seperti kuku cengkam atau cagu boleh berlaku apabila anda kerap memakai kasut atau sarung kaki yang basah. Jika anda telah terjebak dan mengalaminya, gunakan alkohol tanpa warna (Eethanol) atau perahkan saja limau ke bahagian yang sakit tadi setiap hari sehingga pulih.

Selain itu, anda juga mengamalkan Jeli Gamat GOLD yang bertindak memulihkan sel-sel pada bahagian bermasalah dan bertindak sebagai agen anti kulat. Selain itu, ia mengurangkan masalah keradangan pada bahagian kaki. Anda juga boleh sapu Losyen Badan & Tangan Gamat pada bahagian kaki sebelum memakai stoking bagi menghindar bau busuk pada kaki dan pertumbuhan kulat dan bakteria.

Sebagai langkah penjagaan kebersihan diri, cucilah kaki anda dengan Pembersih Wanita Gamat setiap kali anda sebelum anda hendak pergi ke tempat kerja dan selepas pulang dari tempat kerja anda. Ekstrak sireh dalam Pembersih Wanita Gamat bertindak sebagai antiseptik yang membunuh kuman pada bahagian kaki dan ekstrak lemon memberikan rasa segar pada bahagian kaki anda.

Cubalah hari ini!





Borang Pesanan (klik sini)



Hubungi admin 018-3597495 untuk pesanan=)

Jom Like & Share page House Of Gamat GOLD

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)