Khasiat Pembersih Wanita Gamat Serigama


Rumusan istimewa bagi wanita yang menitikberatkan kesihatan, kebersihan dan ketrampilan diri.

Terdiri dari ekstrak gamat tulen serta ekstrak tumbuhan semulajadi seperti sirih dan pati limau purut dan juga herba yang diperakui oleh FDA.

Mengandungi elemen anti kulat, anti mikrob, anti-viral dan juga anti-bakteria.

Kenapa Anda Perlu Menggunakan Pembersih Wanita Gamat Serigama?

Mempunyai bahan aktif dan semulajadi untuk membasmi kuman serta kulat bagi mengelakkan diri daripada masalah keputihan.

Mencuci dan melindungi serta menghilangkan gatal-gatal pada bahagian alat sulit terutama lelaki akibat perpeluhan pada bahagian pemakaian seluar dalam.

Menghilangkan daki kehitaman di bahagian leher, ketiak dan celah peha. Caranya selepas mandi dengan sabun, letakkan cairan pembersih wanita di atas kain lembab dan sental di bahagian daki kemudian cuci.


Menghilangkan jeragat di muka (cuci seminggu sekali atau 2 kali). Perkongsian testimoni pelanggan yang mempunyai masalah jeragat, sapukan terus pada bahagian kulit berjeragat dan biarkan semalaman. Kesan jeragat agak berkurang. PERHATIAN : Jeragat ada 2 kategori iaitu Jeragat Bawah Permukaan Kulit & Luar Permukaan Kulit. Bagi cara di atas sangat efektif jika jeragat di permukaan luar tetapi jika di bawah permukaan kulit, perlu mengamalkan Pro Aktif PCN selama 3 - 6 bulan dan kesannya elok untuk selamanya. (Lihat di testimoni) Boleh cuba sendiri pengalaman anda.

Bagi yang mempunyai masalah jerawat bengkak, boleh cuci muka dengan pembersih wanita gamat bagi tujuan mengecutkan jerawat yang bengkak kemudian sapukan Gel Gamat Gold untuk pengecutan dan hilangkan parut jerawat. Penggunaan Pembersih Wanita untuk cucian muka untuk membantu mengurangkan masalah kulit berminyak yang melampau. Jika kulit anda jenis kering tidak digalakkan dan dicadangkan untuk menggunakan pembersih muka gamat bagi kulit yang normal.

Untuk dapatkan kulit yang cerah, cuci kulit muka seminggu sekali dengan pembersih wanita.

Boleh digunakan untuk mencuci luka akibat kencing manis sebagai antiseptik.

Boleh digunakan untuk mencuci tangan & kaki atau rendaman tangan & kaki (Pedicure & Manicure) dengan air suam. Tuangkan sedikit cecair Pembersih Wanita 1/3 ke dalam penutup botol Pembersih wanita dan kemudian tuangkan ke dalam baldi atau bekas yang berisi air suam. Kaki akan rasa lebih ringan dan lembut serta membunuh segala kuman dan membersihkan celah-celah kuku jari kaki yang menyebabkan kaki berbau.

Selamat digunakan setiap hari & seberapa kerap tanpa sebarang kesan sampingan.

Sesuai digunakan untuk perempuan & juga lelaki.

Sangat penting kepada wanita sebagai alat kebersihan diri terutama ketika datang haid.

Sangat menjimatkan.

Cubalah hari ini.


klik sini untuk info produk :

    HARGA : RM 33 sm / RM 37 ss (Termasuk Postage)

    Borang Tempahan (klik sini)

    Comments

    1. is so good to women yang keluar bau sotong kering....try it...so good

      ReplyDelete
    2. salam.
      pencuci ni 2 in 1 ke?
      bole cuci muka n bhg sulit?
      betul ke dapt hilangkn daki2?

      ReplyDelete
    3. salam.
      pencuci wanita gamat ni mmg multipurpose..tak ramai yg tau bagaimana nak maksimumkan penggunaannya..mmg betul produk ni blh digunakan pada bahagian kulit muka n alat sulit..selamat..pengalaman sy sndiri menggunakan pencuci wanita tuk mencuci muka kerana kulit muka sy bermnyak n berjerawat..alhamdulillah kesan nya ketara n cepat kecut jerawat..daki mmg berkesan especially menghilangkan bau-bau di tempat2 yg tidak sepatutnya..hehe

      ReplyDelete
    4. produk ni xde jual kat farmasi ke?

      ReplyDelete
    5. produk ni eksklusif bagi anda yang berjumpa hanya dengan pengedar sahaja. Tujuannya supaya customer mndpt khidmat pelanggan dan boleh dapat produk berkualitivpada harga berpatutan dan boleh digunakan untuk jangka masa panjang

      ReplyDelete
    6. Produk ni merupakan antara produk terlaris yang menjadi keperluan setiap wanita. Cubalah hari ini

      ReplyDelete
    7. boleh x buat pembayaran guna akaun orang lain tapi order atas nama kita ??

      ReplyDelete
    8. maksudnya guna akaun ahli ke? kat sini sy hanya jual dengan harga customer sahaja samada ahli atau bukan ahli. Jika nak dpt harga ahli kena beli direct dgn syarikat atau di branch.

      ReplyDelete
    9. bukan..emmm klu bli kat cni kne byar melalui akaun maybank or cimb kan?? saye nk bli tpi xde akaun cimb or maybank..so saye gne cousin saye py akaun cimb utk byr brg tersebt..tapi order atas nama saya/....blh???

      ReplyDelete
    10. tak semestinya. Yg ada akaun bank memudahkan tuk wat pembayaran mll transfer. Kalau takda acc boleh terus ke bank maybank atau cimb tuk wt deposit pembayaran mll bank in atas nama sy MOHD ZARIMAN MANSOR. Setelah pbayaran dibuat, maklumkan kpd sy n sms nama pnh, alamat pos n no hp tuk dihubungi. Itu sahaja. Mudah bukan:)

      ReplyDelete
    11. tapi saye rase bter sye gne acc cousin saye..tu lbh mudah....lech la nk g bank...ok t sye confirm kan..tq..=)

      ReplyDelete
    12. Antara Pelanggan-pelanggan yang telah membeli Pembersih Wanita Gamat :

      5/1/2011 - Syamira Yahya (Gelang Patah, Johor)
      5/1/2011 - Nadzirah Muhamad Daut (Bkt Mertajam, P.Pinang)
      4/1/2011 - Noor Eliani Mohd Jamil (Kupang, Kedah)
      3/1/2011 - Noor Hasliana Bidin (Kulim, Kedah)
      3/1/2011 - Norhusnaida Che Hussain (Kampar, Perak)
      28/1/2010 - Norazlina Ramlee (Sg Petani, Kedah)
      24/12/2010 - Anurah Ahmad (Kuala Berang, Terengganu)
      14/12/2010 - Norazwati Abd Razak (Kuala Berang, Terengganu)
      13/12/2010 - Nurul Afzan Mohd Roslan (Shah Alam, Selangor)
      2/12/2010 - Wan Shazwani Wan Hassim (Sg Buloh, Selangor)
      18/11/2010 - Hibrah Ghazali (Melaka)
      6/10/2010 - Noraminah Abdul Hamid (Simpang Renggam, Johor)
      3/11/2010 - Noorul Syakirah Samsuddin (Marang, Terengganu)
      15/11/2010 - Nor Baizura Kamaruddin @ Maidin (Kuala Terengganu, Terengganu)
      31/8/2010 - Sue Aida (Kelantan)

      ReplyDelete
    13. boleh tak produk ni mencerahkan kawasan kelangkang?

      ReplyDelete
    14. saya salah seorang pengguna produk ni..alhamdulillah penggunaan yang konsisten bukan sahaja boleh mencerahkan kawasan kelangkang tetapi ketiak dan jeragat di muka..malah saya xperlu lagi memakai deodoran kerana boleh juga menhilangkan daki dan bau yg tidak menyenangkan

      ReplyDelete
    15. insyallah boleh. Tapi kena konsisten lah. kalau sekerap yg mungkin lagi bagus. sehari 2-3 kali. ikut keperluan..pastikan sental selepas mandi n sabun badan kerana selepas mandi daki dah kembang n senang nak sental.:) selamat mencuba

      ReplyDelete
    16. kalau sya nk buat pembayaran melalui mybank2u,,sya nk msukkan ke akaun siapa...tq

      ReplyDelete
    17. masukkan ke akaun atas nama saya MOHD ZARIMAN MANSOR

      ReplyDelete
    18. sy nk taye ni sye duk kt sibu srwk..ade x stokis kt sini...cmne sy nk dptkn produk ni.

      ReplyDelete
    19. di sibu saya tak pasti di mana stokisnya. kalau nak mudahkan urusan, sy boleh poskan terus ke rumah atau ofis. Harga produk ikut harga semenanjung. Boleh isi borang n transfer duit ke akaun maybank @ cimb sy then sms sy. Oleh kerana bagi kawasan sarawak atau sabah agak jauh jadi bagi menjimatkan kos pos, sy cadangkan sekurangnya belilah 2-3 produk kerana lebih berbaloi. Itu cuma cadangan sy:)

      ReplyDelete
    20. btul ke pncuci wanita gamat ni boleh hilangkn kesan daki kat leher terutama d bahagian ketiak. kne pakai brape botol bru nmpak kesannya? atau sebotol dah ckup utuk hilangkn kesan itam d ketiak? dah terbukti berkesan ke? xder mslah ker pncuci wanita dgunakan dbhagian muka juga?

      ReplyDelete
    21. salam pokok mangga.
      alhamdulillah itu yang dikongsikan para pelanggan sy n sy sendiri telah mencuba mmg berkesan. Cuma kesannya takdalah serta merta bergantung jugaklah ketebalan daki tu..tapi kalau rajin sental hari2 setiap kali mandi insyallah:) penggunaan di muka pula mmg takda masalah cuma kepada kulit muka yg kering tidak sesuai. jika hendak gunakan pun cuma seminggu sekali tuk mencerahkan kulit muka. bagi kulit berjerawat sgt bagus cz jerawat cepat kecut. Boleh mencuba

      ReplyDelete
    22. agak2 lepas bank in duit tuh..bper ari leh smpai ea...

      ReplyDelete
    23. salam. selepas bank in sebelum kul 1pm, saya akan pos pada hari yang sama bergantung kepada stok ketika itu. Paling lewat esknya saya akan pos. Biasanya ambil masa 2 hari bekerja. Kadang2 je da kes tertentu agak lewat skit bagi kawasan2 yang jauh sedikit. Tapi jangan risau kerana setiap penghantaran sy akan sms no rujukan parcel n boleh cek di www.pos.com.my untuk lihat status parcel:)

      ReplyDelete
    24. nak tau stokis kat kulim, kedah...duk cari tapi xjmpa2,prduk dia mmg brksn

      ReplyDelete
    25. hai. saya berminat nak beli produk ni. dah cari merata tempat. tp tak jumpa. berapa harga? :)

      ReplyDelete
    26. hai. saya dah buat pembayaran melalui CIMB. dan dah sms pun.

      ReplyDelete
    27. saya nak cuba produce ni .... sebab banyak jeragat kat muka saya .... banyak sudah ubat saya guna tapi tidak berkesan .... jadi saya berminat untuk memcubanya .... tetapi saya tinggal kat sabah .... berapa hari boleh sampai ?????
      dan macam mana nak order ????

      ReplyDelete
    28. salam. untuk masalah jeragat selain cuci dengan pembersih wanita ni, fungsi tambahannya boleh mencerahkan kulit muka. N untuk keberkesan yg lebih efektif, sy cadangkan juga sapu gel gamat gold 3 kali sehari pada kulit muka. insyallah boleh membantu. JIka hendak order, isi borang pesanan yg ada pada blog ni n selepas transfer ke acc sms sy nama n alamat. kalau di sabah dlm 3 hari bekerja. apa2 boleh hub sy 012-2712298

      ReplyDelete
    29. blog jualan ni msh aktif tak? sbb sy nak pesan product ni...

      ReplyDelete
    30. salam semua pelawat blog jeligamat2u. blog ini masih aktif n terus aktif insyallah. Kepada yang ingin membuat pesanan boleh isi form n maklumkan kepada sy 012-2712298. Selepas transfer sms kepada sy nama penuh, alamat n produk yang dipesan. biasanya mengambil masa 2 hari bekerja untuk sampai.

      ReplyDelete
    31. saya di JB, encik tau x kat mn stokis??? atau kalau beli dr encik kne byr kos penghantaran ke?

      ReplyDelete
    32. Maaf..kat JB saya xpasti di mana stokis..jika beli melalui saya kos penghantaran hanya RM7 untuk 2 barang dan RM 9 untuk 3 barang ke atas.

      ReplyDelete
    33. saya berminat dengan spirulina dan pembersih wanita jd camne saya nak dapatkan? terus order kat borang pesanan dan bayar je ke?? saya kat perak berapa lame leh sampai??

      ReplyDelete
    34. salam...bole saya tahu sebotol berapa ml ye?

      ReplyDelete
    35. hi..saya di sabah..ada tak stokis produk ni di sini?? thanks

      ReplyDelete
    36. salam.

      isipadu sebotol p.wanita 200ml.

      Di sabah belum ada lagi..so far sy poskan ke area sana je

      ReplyDelete
    37. Tolong hantar brunei boleh?

      ReplyDelete
    38. sampai la ni sy terpikirkan bagaimna sy nak poskan ke brunei..barangan kosmetik n kesihatan taka boleh mll pos kemungkinan taak lepas kastam di sana Tapi boleh diusahakan

      ReplyDelete
    39. saya nk pembersih wanita serigama tu...xnk losyen tu..boleh?

      ReplyDelete
    40. monalisa : boleh takda masalah. Sy kongsikan benefit the product. Jika ingin mencuba next time try losyen pula. takda masalah.

      ReplyDelete
    41. salam..produk ni msh ade jual lg x?gel gamat tu..

      ReplyDelete
    42. hidayatul : salam. produk ni masih ada lagi. boleh wat pesanan

      ReplyDelete
    43. salam..hye,,ade lg x produk nie?? kalo nk oder kt sni blh ke..dh cube crik kt sni xde la...nk pencuci wanita tu la..losyen nye bpe lak eh??

      ReplyDelete
    44. stokis dekat sungai petani ada tak ??

      ReplyDelete
    45. salam. Semua produk2 ni masih dipasarkan seperti biasa. Sy sepenuh masa dalam bidang ni. Jadi para pelanggan boleh memberi kepercayaan kepada saya untuk mendapatkan stok produk gamat. Stokis di zon utara ni hanya ada di penang. bagi di luar kawasan saya menyediakan perkhidmatan pos.

      ReplyDelete
    46. salam...
      stokis dkt east coast ade x?

      ReplyDelete
    47. ws. so fara tak da lah di sebelah sana. kalau nak barng sy boleh poskan

      ReplyDelete
    48. klw pos ke sabah brpa?

      ReplyDelete
    49. Nak tanya, bagi wanita hamil, sesuai ke gunakan pembersih wanita nie? Sbb ada sesetengah produk x digalakkan.

      ReplyDelete
    50. untuk pos ke sabah kosnya Rm12 sahaja.

      p.wanita gamat luxor selamat untuk wanita hamil menggunakan sebagai penjagaan diri. P.wanita gamat tidak mengandungi bahan2 yang membahayakan kesihatan penggunanya. lagi pun sumber asasnya adalah bahan semualajadi iaitu ekstrak gamat, sireh dan lemon.

      ReplyDelete
    51. salam, sy nk tanya.. boleh dpatkn lgi x produk ni? kalau nk order, kena isi borang, buat pembayaran...dan sms saja?

      ReplyDelete
    52. ws.boleh. produk ni masih diedarkan seperti biasa mengikut keperluan pengguna. untuk order just isikan form, selepas transfer atau bank in sms sy info detail untuk urusan pos.tq

      ReplyDelete
    53. Aslm..
      Sy nak tanye, boleh ke kalau sy nak beli produk Serigama ni secara terus dgn En. Zariman..
      TQ..

      ReplyDelete
    54. Slm.boleh kalau cik da di penang kita boleh jump di mana2 untuk ambil barang

      ReplyDelete
    55. Salam... saya pun berminat nak cuba produk2 ni tpi saya berada d Brunei. Boleh deliver ke? And cara pembayaran macam mana sebab kalau buat bank transfer caj nya mahal. Kalau transfer pembayaran melalui western union ok?

      ReplyDelete
    56. Berapa harga gel magat?

      ReplyDelete
    57. Stokist di sarawak ada tak?

      ReplyDelete
      Replies
      1. di sarawak tak pasti. tapi kita boleh poskan dr semenanjung

        Delete
    58. harga gel gamat ialah rm49.50..ni yang digunakan untuk luaran..
      jika jeli gamat untuk dimakan rm69.50

      ReplyDelete
    59. assalamualaikum,

      adakah selepas menggunakan produk ini, maka kena menggunakan produk ini secara berterusan.. tak boleh nak berhenti..adakah apabila berhenti menggunakan produk ini.. masalah berbau atau keputihan datang kembali?

      ReplyDelete
    60. waalaikumsalam.

      produk ini untuk kebersihan diri kepada wanita. Jadi untuk penjagaan diri perlu guna berterusan. bagi kes keputihan ni, ni disebabkan oleh faktor pemakanan n penjagaan kebersihan diri. Jadi jika selepas menggunakan produk ini masalah telah selesai, tapi jika pemkanan n panjgaan kebersihan diri tidak dijaga masalah ini boleh berulang kembali cz ini faktor dalaman. unless cik turut mengamalkan jeli gamat. Tapi produk ini bagus untuk masalah keputihan. boleh cuba dulu.

      ReplyDelete
    61. ada lagi jual x pencuci nie..berminat sgt..untuk yg belom kawin/ dah kawin je? ada kesan sampingan x?

      ReplyDelete
    62. yang belom kawin boleh x pakai pencuci nie?

      ReplyDelete
    63. produk ni tuk penjagaan kebersihan diri. Jadi sesiapa sahaja perlu ada sebotol dlm bilik air mereka. yg bujang mahupun yg dah berkahwin. Boleh guna sekerap yg mungkin.

      ReplyDelete
    64. macam mana nak tahu produk ni, tulen atau tiruan?

      ReplyDelete
    65. salam. beli dengan pengedar yg sah..

      ReplyDelete
    66. salam..sy dari sabah...sy nak order pencuci ni...mcm mn ?

      ReplyDelete
      Replies
      1. kita pos je terus ke sana. sebotol rm19.90 untuk pos ke sabah kosnya Rm12 sahaja. cadangan sy cik order 2 botol sekali tuk simpanan stok memandangkan cik jauh. atau mungkin cik nak cuba gak produk lain cam losyen gamat atau facial foam. ni nak jimatkan kos penghantaran. terpulang pada cik. nanti bank in ke acc sy. then sms nama, alamat n brg yg dipesan.

        Delete
    67. lotion yang mane satu? kalau beli pencuci ni dgn lotion berapa harganya?

      ReplyDelete
    68. lotion badan dan tangan gamat yg betol putih harga sama juga rm19.90..boleh mengantikan diadoran.total p.wanita n lotion termasuk pos rm46.80.

      ReplyDelete
    69. di ipoh perak ade tak produk ni?kat mane ye?

      ReplyDelete
      Replies
      1. ipoh kalau nak boleh ambil dengan pn maskanah di JPJ ipoh. Jika tkada stok sy boleh poskan.

        Delete
    70. ade lg yg ni x? nk order yg ni ngn jel gamat

      ReplyDelete
      Replies
      1. ada stok jangan bimbang. boleh order sekali. sms sy 012-2712298

        Delete
    71. Salam..saya seperti berminat nak oder produk ni..kalau sms je tak isi borang tempahan boleh tak?

      ReplyDelete
    72. salam.boleh. sms sy nama, alamat n no hp serta brg yg dipesan : 012-2712298

      ReplyDelete
    73. salam, saya dah email maklumat pembayaran saya..nanti check ye..

      ReplyDelete
    74. Salam..i nak order ni mcm mne ek?

      ReplyDelete
      Replies
      1. ws. bank in selepas tu sms sy nama, alamat, no hp n brg yg dipesan ke 012-2712298

        Delete
    75. salam . saya berminat dengan produk ni .. kalau dekat penang s.p.s , dimana ye saya boleh dapatkan produk ni ? or ada jual tak dlm mana mana pasaraya ?

      ReplyDelete
      Replies
      1. ws. o dekat sahaja. jika di penang sy boleh hantarkan. mungkin kita boleh jumpa di sebelah seberang. boleh hubungi sy 012-2712298

        Delete
    76. Salam.... Kat area kl ada x stokis produk ni???

      ReplyDelete
      Replies
      1. waalaikumsalam

        brg ni kena boleh dptkan dengan pengedar sahaja. JIka nak kita boleh pos kan sahaja.

        Delete
    77. Salam... Sy nk order produk ni... Cmne ye nk order??? N bpe total pencuciwanita n losyen serigama??? Tmsuk pos...

      ReplyDelete
      Replies
      1. waalaikumsalam.

        Selepas bank in, sms sy nama, alamat, no hp n brg dipesan. Bagi barang cik ni total rm46.80. jika pos ke semenanjung jika sabah atau sarawak tambah lagi rm5

        Delete
    78. salam.. masih ade lg produk nie ???

      ReplyDelete
      Replies
      1. waalaikumsalam.

        ada boleh order. nanti sms kt 012-2712298

        Delete
    79. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Slm boleh order thru email juga. zariman_84@yahoo.co.uk atau sms terus 0122712298

        Delete
    80. salam...nk oder Pembersih Wanita Gamat Serigama leh x.(sinta ameylea)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ws. Boleh. Dh bnk in, sms sy nama, alamat, no hp n brg dipesan 0122712298

        Delete
    81. Leh bg email x?

      ReplyDelete
    82. Produk ni betul betul berhasil ke ? dapat menghlangkan tak hitam2 di celah2 pelipat , kelengkang dan sebagainyaa ? saya dah guna pelbagai produk , namun tak berhasil ..

      ReplyDelete
      Replies
      1. Setakat ni respon drpd pengguna alhamdulillah kesannya positif cuma tempoh masa kesannya shj berbeza bgantung kpd individu..anda bole cuba untuk mendapatkan hasil yg diingini.

        Delete
    83. produk ni ada jual tak dalam mana2 pasaraya ?

      ReplyDelete
      Replies
      1. Produk ini sukar didapati di pasaraya dan hanya bole didapati melalui pengedar yg sah shj.

        Delete
    84. ada lagi x produk nie ? nak order

      ReplyDelete
      Replies
      1. ada. Boleh hubungi terus 012-2712298 untuk pesanan.

        Delete
    85. hello saya nak order. dah lame saya cari produk nie. saya pakai waktu zaman sekolah. pls reply. terima kasih.

      ReplyDelete
      Replies
      1. ye tahniah kerana menjadi pengguna setia. Sekarang ni cik boleh terus order dgn sy produk ni. In Shaa Allah sy akan terus supply kepada cik. hubungi terus 012-2712298

        Delete
    86. salam,produk nie ada pengedar di area batu pahat,johor x?

      ReplyDelete
      Replies
      1. salam.

        so far sy hanya ada pengedar di area jb. Dekat ke? kalau nak sy boleh poskan je thru poslaju. Bank in ke acc maybank atau cimb n sms nama, alamat, no hp n brg dipesan ke 012-2712298

        Delete
    87. Kt area serdang taw x dealer?macammne nk taw senarai dealer utk produk ni?

      ReplyDelete
      Replies
      1. di serdang xde dealer lg..so far xda senarai dealer yg khusus sebab dealer on and off..jika perlukan barang saya bole pos.

        Delete
    88. Ada lagi tak produk ni ?

      ReplyDelete
    89. kalau sy gunakan utk cerahkan bibir miss v boleh ke?

      ReplyDelete
      Replies
      1. Boleh cuba sebab saya xpernah ada testimoni itu lg..yg penting sebenarnya pencuci ini selamat n boleh menghilangkan bau dan masalah keputihan yang tidak keterlaluan. Jika keterlaluan perlu rawatan dari dalaman

        Delete
    90. Salam nk tny mmg xda jual ke produk ni kt mana2? Kt farmasi ke watson ke?kt kelntn ada x pgedar produk ni?

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ws. Maaf. Produk ni mmg tiada djual di kedai2..cik kena fptkn dr pengedar aktif. So far sy blum da agen dr area sana. Tp klu nk brg sy blh poskn je

        Delete
    91. salam,

      sy berminat untuk order 2 unit produk ni. baru2 ni sy mengalami kegatalan pd alat sulit akibat seluar dalam. sy harap masih ada stok lg. bagaimana boleh sy order?

      ReplyDelete
      Replies
      1. Wassalam.

        Terima kasih di atas ptanyaan. Biasanta masalah kegatalan bkait rapat dgn faktor pjagaan kebersihan..pastikan seluar dalam yang digunakan dicuci bersih dan tidak memakai terlalu lama. Terutama ketika dtg haid, kebersihan sgt penting. Blh gunakan p.wanita sbg p.cuci wanita n boleh gunakan sehari 3x. Dan cdgn sy cuba Amalkan jeli gamat gold cz gmt da bhn antibakteria yg akn melindungi kebersihan dr dlm n paling penting tngktkn imun cik utk melawan jangkitan kuman.

        Delete
      2. Jika nk order blh isikn borsng pesanan, slps buat byran sms nama, alamat n no hp ke 0122712298

        Delete
    92. Salam
      Pengedar di area shah alam ada x. Ingin cuba tp nk trus bya in hand
      Ada x?

      ReplyDelete
      Replies
      1. Wassalam.
        Setakat ni xda lagi pengedar di shah alam. Sy da d kuala lumpur. Blh jumpa kt KL atau sy blh pos je

        Delete
      2. Assalamualaikum , produk ni ade lagi tak ? Saya nak order ..

        Delete
      3. Waalaikumsalam. Produk ni ada lg. Blh order online

        Delete
      4. Bagi kawasan Shah Alam, saya akan ke Shah Alam seminggu sekali jadi bolehlah order COD dengan saya. Whatsapp sy 018-3597495

        Delete
    93. Salam,harga spirulina brp sebotol ye...tq

      ReplyDelete
    94. blh tau fb address??

      ReplyDelete
    95. produk ni ade lagi ke ?

      ReplyDelete
    96. Pencuci wanita serigam sesuai ke untuk ibu hamil

      ReplyDelete
      Replies
      1. Hi sis. produk ini boleh digunakan oleh ibu hamil tanpa ragu2. Dijamin selamat digunakan.

        Delete

    Post a Comment

    Popular posts from this blog

    Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

    GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

    LUKA PEMBEDAHAN