LUKA PEMBEDAHAN


Individu menjalani pembedahan di atas beberapa sebab seperti apendiks, berkhatan, kecederaan selepas kemalangan jalan raya dll. Jika luka tidak dijaga dengan baik dan lambat kering, pesakit terdedah kepada jangkitan kuman yang senang memasuki melalui luka tersebut.

Cadangan penyelesaian :

Royal Gamat Liquid TradiSea berkesan membantu menyembuhkan luka dengan cepat. Ia turut menolong menghentikan pendarahan. Di samping itu ia dapat mengurangkan rasa sakit dan radang pada kesan pembedahan dan luka.

Gamat juga dapat melawaskan pergerakan najis terutamanya kepada yang menjalani pembedahan perut / abdomen yang sering akan sukar ke tandas. Gamat tinggi dengan kandungan kolagen dan dapat melembutkan parut supaya parut pembedahan dan luka tidak begitu ketara.Ia juga menyumbang kepada penyembuhan luka yang lebih cepat dengan meningkat keberkesanan pemulihan sel dan pembentukan sel baru.


Cara Pengambilan :

Dalaman :
Royal Gamat Liquid TradiSea :
(2 Sudu pagi dan 2 sudu malam)


Luaran :
Miracle Soothing Gel Gamat TradiSea :
Disapu ke kesan luka yang masih basah / mengeringkan luka dan menyurutkan bengkak dengan segera.



Aromaterapi Massage Oil :
Disapukan pada bayi selepas mandi terutama di bahagian perut untuk mencegah perut kembung dan mencegah daripada gigitan nyamuk.



Dapatkan set berpantang yang super awesome ini untuk para ibu yang sedang berpantang.


Untuk pembelian terus klik link di bawah : https://bit.ly/OnlineShopTradiSea . Untuk info boleh hubungi kami terus di : wasap.my/60183597495/InfoProduk

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)