Bengkak Kelenjar Prostat


Pembengkakan kelenjar prostat melibatkan 75% dari lelaki yang berumur. Tandanya ialah kencing malam, kederasan aliran air kencing yang menurun, susah untuk memulakan pembuangan air kecil dan menitis selepas kencing.

Rawatan moden terdiri dari ubatan tetapi secara definitif ia disembuhkan dengan pembedahan TURP (transurethral prostatectomy) yang mengikis buang bengkak prostat itu.

Perlu diberi perhatian supaya menjalani pemeriksaan lengkap oleh doktor terlebih dahulu untuk mengenalpasti jenis bengkak supaya dapat mengesan masalah kanser prostat yang juga mengancam kaum lelaki yang berusia 55 tahun ke atas.

Cadangan Penyelesaian :

Jelly Gamat GOLD mempunyai kesan anti radang dan menyurutkan bengkak mampu membantu pada peringkat awal bengkak kelenjar prostat. Bagi pencegahan dari masalah kanser prostat pula proses pencucian usus perlu bagi menghindari pengumpulan toksin yang boleh mengakibatkan barah sementara.


Spirulina Pacifica yang bersifat 100% alkali membantu mengimbangkan keasidan dalam badan bagi mencegah kanser yang disebabkan oleh kemusnahan DNA di dalam sel badan manusia.


Disyorkan :

Dalaman :
Jelly Gamat GOLD :
(2 Sudu pagi dan 2 sudu malam)

Spirulina Pacifica :
(5 biji pagi dan 5 biji malam)

Testimoni :


Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)