Tolong Berhenti Merokok! Perbaiki Sekarang!


BANYAK manfaat apabila kita berhenti merokok. Namun, bagi sesetengah perokok mereka menghadapi kesukaran handak berhenti kerana kesan ketagihan yang sukar hendak ditahan.

Berita baik kepada perokok, tanamkan azam untuk berhenti merokok kerana tindakan anda dapat menyelamatkan nyawa anda & insan tersayang daripada risiko penyakit akibat kesan merokok. Cuba amalkan juga kombinasi Jeli Gamat Gold & Bio C Compleks sebagai suplemen harian anda. Mengikut beberapa testimoni yang admin perolehi, mereka yang mengamalkan kombinasi kedua produk ini merasakan ada perubahan pada diri mereka. 

Ada yang merasa pahit pada bahagian tekak menyebabkan akhirnya mereka berjaya mengurangkan merokok jika sebelum ini sehari sekotak rokok mampu dihabiskan tetapi selepas 2 minggu seminggu baru habis sekotak rokok. Ini petanda yang sangat baik & perubahan yang sangat positif bagi peringkat permulaan. Ada juga yang merasa rokok yang dihisap rasa kosong seperti menghisap rokok langkawi. (Maafkan admin kerana admin tidak merokok jadi tidak dapat membayangkan bagaimanakah rasanya perbezaan rasa rokok biasa & yang dijual di langkawi). Jika anda hendak tahu bagaimana rasanya, cubalah sendiri hari ini!

Siapa Yang Perlukan Kombinasi Jeli Gamat GOLD & Bio C Compleks?

1 - Mereka yang berazam hendak berhenti merokok
2 - Insan tersayang yang merokok - Suami, Ayah, Anak & Adik Beradik


#Kredit To General knowledge




Untuk Pesanan (klik)



# Like & Share!

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)