Pek “PCN Excel Pack” Luxor Lengkap Untuk Anda dan Sekeluarga






KESIHATAN menyeluruh bermula dengan memahami bagaimana ia boleh diperolehi dan dijaga dengan mudah dan teratur. Cuba kita pelajari dari alam semulajadi. Bagi pokok-pokok dan tumbuh-tumbuhan, kesihatan bermula dari tahap akar. Ia meyerap air dan nutrien dari tanah dan mengunakan cahaya matahari untuk foto sintesis. Bagi manusia pula, kesihatan bermula dari tahap sel-sel kita.



Jika sel-sel kita dipermudahkan, dibersih, diberi nutrien yang secukupnya, dilindungi dan sentiasa berada dalam keadaan seimbang, kita pun boleh hidup sihat. Kesemua inilah yang dilakukan oleh PCN Excel Pack Luxor pada tubuh anda.


Hanya 4 langkah Mudah Diperlukan

Kita mempunyai lebih dari 60 trilion sel dan 10 sistem tubuh yang perlu berfungsi secara harmoni antara satu sama lain supaya semua sel, tisu dan organ sentiasa sihat. Walaupun ia merupakan suatu proses yang begitu rumit, PCN Excel Pack Luxor menjadikannya sungguh mudah dalam 4 langkah yang sistematik :

Langkah 1Jeli Gamat Gold Bertindak sebagai pencegah penyakit.

Langkah 2Spirulina Pacifica Membersih, Menyingkir Taksin dan Mengkhasiatkan tubuh.

Langkah 3Krill Omega Plus Mengawal dan memecahkan lemak, minyak dan kolestrol dalam badan.

Langkah 4 Bio C-Complex Antioksidan & Perlindungan 24 jam.

Bagaimana “PCN Excel Pack” Luxor Berfungsi?

Kesemua 4 produk dalam ‘PCN Excel Pack' Luxor dipilih dengan teliti kerana keistimewaan setiap satu dan kemampuannya bertindak secara harmoni antara satu sama lain. Walaupun anda memakan kesemua produk ini pada masa sama, tubuh kita yang bijak melakukan berbilion-bilion proses sekaligus, berupaya memastikan setiap satu produk tersebut melakukan fungsinya sendiri walaupun kesemuanya berlaku serentak. Jadi semasa sel-sel mendapat nutrien yang diperlukan, proses melindunginya dan memastikan keseimbangan sel-sel berlaku sekaligus.



Cubalah Hari Ini!

Untuk Pesanan (klik)


Jom Like & Share
http://www.facebook.com/JeliGamatGold


Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)