KESAN PENGGUNAAN TELEFON PINTAR ANTARA PUNCA KANSER OTAK DI KALANGAN KANAK-KANAK


TAHUKAH anda bahawa penggunaan telefon bimbit menyumbang hampir 25% risiko mendapat kanser otak pada orang dewasa dan 21% pada kanak-kanak?

Kanak-kanak terutamanya sangat mudah terdedah kepada kesan radiasi telefon bimbit dan berada pada risiko yang sangat serius daripada radiasi yang dikeluarkan oleh telefon bimbit.

Menurut kajian yang dijalankan oleh Om Gandhi di University of Utah pada tahun 1996, radiasi ini boleh menembusi otak kanak-kanak 4.2 kali ganda lebih cepat berbanding otak orang dewasa. Ia boleh menembusi gelemair dalam mata 12 kali ganda lebih cepat. Ia menembusi kanta mata 11.6 kali lebih cepat. Ia menembusi tisu penyambung pada mata 11.1 kali lebih cepat.

Tambahan lagi, para saintis telah mendapati bahawa panggilan terakhir selama 2 minit boleh mengubah aktiviti eletrik semulajadi pada otak kanak-kanak sejam kemudian. Gelombang radio daripada telefon bimbit menembusi jauh ke dalam otak kanak-kanak, bukan sahaja ke dalam telinga.

Bahagian lembut iaitu pembentukan tisu-tisu baru pada kepala kanak-kanak yang tidak terlindung membuatkan para doktor berasa begitu takut dan bimbang kerana gangguan pada aktiviti otak akan menyebabkan masalah psikiatrik dan tingkah laku yang tidak normal serta merosakkan kemampuan mereka untuk belajar.

Dapatkan segera PREMIUM ANTI-RADIATION SHIELD yang terbukti menghalang 99.9% radiasi dari telefon yang merosakkan sel-sel otak dan badan jangka panjang.




KELEBIHAN PREMIUM ANTI-RADIATION SHIELD

❤️ Menghalang 99.9% radiasi dari telefon yang merosakkan sel-sel otak dan badan jangka panjang.

❤️ Jimat! Beli sekali pakai selagi tidak koyak.

❤️ Mudah! Nipis dan tampal terus di telefon atau gadget anda.

❤️ Apabila EMR (Radiasi) dihalang, energy anda lebih stabil dan mengekalkan kestabilan dan kesihatan tanpa gangguan radiasi gadget.

❤️ Cegah risiko kanser akibat penggunaan gadget jangka panjang



Hanya RM28 per pek

INGAT! Cegah risiko kanser akibat penggunaan gadget jangka panjang.

Untuk pembelian terus klik link di bawah :
.
Untuk info boleh hubungi kami terus di :

.
#AkademiJariEmas   
#kasigamatseluruhalam    
#Tradisea   
#CoffeeEllojoy

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

Awas ! 5 Bahagian Ayam Bahaya