Macam Mana GASTRIK Terjadi?



Dalam bahasa mudah untuk difahami, masalah gastrik terjadi disebabkan lapisan bendalir yang bertindak sebagai buffer atau pemisah antara dinding perut dengan kawasan berasid dalam perut
telah menipis dan seterusnya menyebabkan permukaan dinding perut terhakis. Bagi keadaan yang lebih serius ia boleh menjadi ke tahap ulser disebabkan dinding perut luka.

DAN paling menakutkan dikhuatiri ia boleh menjadi kanser perut. Keadaan ini akan berlaku dengan lebih cepat apabila keasidan dalam badan terlalu tinggi. Ini juga tidak baik untuk kesihatan tubuh badan secara keseluruhannya.

Bagaimana Jeli Gamat GOLD & Spirulina Pacifica Remedi Terbaik Untuk Mengatasi Gastrik?

Jeli Gamat Gold dapat membantu untuk masalah gastrik. Ia berfungsi untuk membina semula lapisan bendalir yang memisahkan antara dinding perut dengan kawasan berasid dalam perut serta memulih sel dinding perut yang telah terhakis, dan mungkin mengalami luka serta pendarahan. 

Spirulina Pacifica pula yang bersifat alkali membantu untuk menstabilkan kembali keasidan di dalam perut supaya masalah gastrik dapat diatasi. Selain itu, ia membekalkan kita 46 daripada 50 zat yang diperlukan sel badan kita setiap hari.

Atasi hari ini kerana Gastrik juga boleh menjadi satu penyakit merbahaya. Bagi mereka yang mempunyai jadual pemakanan harian yang tidak teratur, Amalkan jeli Gamat Gold dan Spirulina Pacifica supaya anda dijauhi daripada Gastrik.



Hubungi admin 018-3597495 untuk pesanan=)

Jom Like & Share page House Of Gamat GOLD
http://www.facebook.com/JeliGamatGold

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)