Kenapa DULU lain, SEKARANG lain?



Tahukah anda, sebenarnya badan manusia mempunyai keupayaan untuk melawan penyakit & mampu merawat diri sendiri tanpa perlu bergantung kepada ubat hospital. Namun, disebabkan oleh faktor gaya hidup moden yang diamalkan, corak pemakanan yang tidak seimbang, pencemaran, stres melampau dan sebagainya menyebabkan kita telah kehilangan keistimewaan ini. Antara yang paling ketara adalah sistem imun yang sangat lemah.

Cuba kita lihat semula keadaan tok moyang kita atau zaman atuk & nenek kita semasa kecil. Jika dahulu kanak-kanak suka bermain hujan namun jarang demam tapi lihat kanak-kanak hari ini, terkena sedikit hujan, malam suhu badan mula naik. Jika dahulu, kanak-kanak bermain di padang atau di luar rumah tanpa memakai selipar atau kasut tetapi kaki mereka jarang mendapat masalah kudis dan sebagainya. Tapi pada hari ini, cubalah beri anak-anak bermain di luar rumah tanpa memakai selipar. Agak-agak apa akan berlaku?

BAGAIMANA HENDAK MENDAPATKAN SEMULA KEKUATAN SEMULAJADI DALAM MELAWAN PENYAKIT ATAU MENCEGAH PENYAKIT?

Berita baik! Jeli Gamat GOLD sebenarnya mempunyai keistimewaan dalam meningkatkan keupayaan badan untuk melawan penyakit secara semulajadi kerana ia mengandungi sebatian aktif yang bertindak sebagai doktor sel dalam memulih dan meremajakan sel. Badan manusia mempunyai 100 trillion Sel. Oleh itu, kita mesti memastikan sel-sel badan kita sentiasa cergas, sihat dan berfungsi dengan baik.

Jeli Gamat GOLD juga melambatkan proses penuaan dan meremajakan kulit. Ia juga menguatkan sistem keimunan, anti-radang dan anti-bakteria serta mencegah tumor dan kanser. Amalkan sebagai amalan harian anda kerana setiap hari, setiap minggu, setiap bulan, setiap tahun dan sepanjang hayat kita terdedah kepada risiko ancaman terhadap kesihatan kita. Jagalah ia kerana Kesihatan adalah nikmat tersembunyi, umpama mahkota di atas kepala orang yang sihat dan hanya dapat dilihat oleh orang yang sakit. Admin mencadangkan anda cuba sebotol untuk mendapatkan pengalaman sendiri.


Untuk Pesanan (Klik)

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

Awas ! 5 Bahagian Ayam Bahaya