Kasih Sayang Kepada Penggemar Mee Segera



Makanan jenis mee segera (tak kiralah maggi, koayteow dsb) Pastikan berhenti makan dulu sekurang-kurangnya 3 hari selepas mengambil mee segera sebelum mengambil paket yang seterusnya.

Maklumat yang dikongsi bersama dengan seorang doktor, Terdapat kandungan Salutan Wax ke atas mee segera, inilah yang menyebabkan mee segera tidak melekat antara satu sama lain apabila dimasak.

Telah dinyatakan terdahulu melalui seorang aktor (sekarang ni dikenali sebagai TCS). Beberapa tahun lalu, yang mana kariernya membuatkan beliau sangat sibuk untuk memasak, jalan mudah mengambil mee segera setiap hari. Kemudiannya beliau disahkan menghidap barah. Barahnya disebabkan wax dalam mee segera. Doktor memberitahu yang badan manusia memerlukan 2 hari untuk membersihkan wax dari sistem badan.

Seorang mangsa yang serupa ialah Pramugara dari SIA yang mana setelah berpindah dari rumah ibunya ke rumahnya sendiri, Dia tidak memasak tetapi kerap makan mee segera. Dia didapati menghidap barah dan mati selepas itu. Sekarang ini tindakan memakan mee segera bolehlah diistilahkan sebagai "makan untuk mendapat barah" Kalau istilah James Bond ==>Licence to kill!

Jangan risau, kombinasi pengambilan suplemen Jeli Gamat Gold & Spirulina Pacifica penyelesaian kepada pencegahan jangka panjang yang menyediakan suatu sistem pertahanan badan secara semulajadi serta memperbaiki sel & menguatkan fungsi organ dalam badan bagi menghadapi segala kemungkinan ancaman kesan kepada pemakanan Mee Segera. Ia juga bertindak sebagai agen anti kanser paling berkesan buat masa terkini. Cubalah Hari ini!



Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

Awas ! 5 Bahagian Ayam Bahaya