TIPS : Turunkan Paras KOLESTEROL Anda


Amalkan memakan sengkuang setiap hari sehingga tahap kolesterol anda turun ke paras normal. Seeloknya sengkuang tersebut dimakan begitu sahaja.

Namun, perlu diingat bahawa tahap kolesterol anda boleh naik semula jika anda tidak menjaga tabiat pemakanan. Pengambilan makanan berlemak & berkolesterol tinggi menyebabkan saluran arteri anda semakin sempit akibat pembentukan lapisan kolesterol pada dinding arteri. Ini akan menghalang pengaliran darah yang menyebabkan darah beku. Makin lama, lapisan kolesterol yang terbentuk semakin tebal. Jika anda boleh melihatnya, ia kelihatan seperti lapisan mentega beku yang tebal.

Jadi, selain daripada memakan sengkuang, set PCN boleh membantu anda menguruskan paras kolesterol dalam darah anda. PCN juga membantu menukarkan kolesterol jahat (LDL) kepada kolesterol yang baik (HDL) dan meningkatkan tahap kesihatan anda menjadi lebih baik dengan mengimbangkan corak pemakanan anda melalui sumber zat yang diperlukan oleh badan anda. Selain itu, PCN akan membantu menguatkan semula sel-sel organ anda agar ia dapat menjalankan fungsi-fungsinya dengan lancar dan berkesan dalam mengatasi masalah gula berlebihan dalam darah.

Pastikan anda mendapatkan set PCN hari ini sebagai pelindungan Pro Aktif PCN untuk pencegahan jangka panjang.







Hubungi admin 018-3597495 untuk pesanan=)

Jom Like & Share page House Of Gamat GOLD

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)