Vitamin E Kurangkan Risiko Kanser Prostat


VITAMIN E banyak kelebihannya. Antaranya termasuklah mengurangkan risiko kanser prostat. Ini kerana kajian mendapati, kesan jangka panjang terhadap pengambilan vitamin E mampu mengurangkan risiko kanser prostat di kalangan pengisap rokok. Selain itu juga, ia turut berperanan untuk meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki. Kepada kaun Adam, pengambilan sayuran berdaun hijau gelap, kekacang, biji-bijian, daging organ, kacang soya dan ubi kentang merupakan antara langkah penting dalam memastikan kesihatan prostat anda.

Selain itu, dalam Spirulina Pacifica kaya dengan vitamin E yang diperlukan. Malah, dalam Spirulina Pacifica membekalkan 46 zat daripada 50 zat yang diperlukan sel badan setiap hari. Ia boleh dikatakan makanan paling sempurna di dunia sehinggakan ia merupakan makanan utama angkasawan. Sifatnya yang 100% alkali dapat mengimbangkan asid dalam badan.

Jadi, dapatkan segera Spirulina Pacifica anda sebagai sumber lengkap bekalan zat yang diperlukan tubuh badan anda setiap hari.

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)