TIPS : Turunkan Tekanan DARAH TINGGI Anda


Cari 7 helai daun pandan. Lapkan bahagian permukaan daun. Jangan dibasuh dengan air kerana ia akan mengurangkan khasiatnya. Hiris daun pandan tadi dan rebuskannya sehingga dapat patinya. Kemudian minum air rebusan daun pandan tadi segelas setiap hari sehingga paras tekanan darah anda turun.

Namun, perlu diingat bahawa tekanan darah yang telah turun boleh naik semula jika anda tidak menjaga tabiat pemakanan. Pengambilan makanan berlemak & berkolesterol tinggi menyebabkan saluran arteri anda semakin sempit akibat pembentukan lapisan kolesterol pada dinding arteri. Ini akan menghalang pengaliran darah yang menyebabkan darah beku. Makin lama, lapisan kolesterol yang terbentuk semakin tebal. Jika anda boleh melihatnya, ia kelihatan seperti lapisan mentega beku yang tebal.

Selain itu, kekurangan air juga boleh menyumbang kepada peningkatan kadar tekanan darah kerana darah menjadi pekat dan mengurangkan kelancaran aliran darah dalam saluran arteri anda. Banyakkan minum air sekurang-kurangnya 8 gelas sehari supaya darah anda menjadi lebih cair, mengawal suhu badan anda, membantu memudahkan proses detoksifikasi dan membantu anda turunkan berat badan jika tidak berlebihan.

Jadi, selain dengan meminum air yang mencukupi, set PCN boleh membantu anda mengawal tekanan darah pada paras normal dan meningkatkan tahap kesihatan anda menjadi lebih baik dengan mengimbangkan corak pemakanan anda melalui sumber zat yang diperlukan oleh badan anda & mengimbangkan tahap keasidan dalam badan. Selain itu, PCN akan membantu menguatkan semula organ-organ anda agar ia dapat menjalankan fungsi-fungsinya dengan lancar dan berkesan. PCN juga membantu menukarkan kolesterol jahat (LDL) kepada kolesterol yang baik (HDL). 

Pastikan anda mendapatkan set PCN hari ini sebagai pelindungan Pro Aktif PCN untuk pencegahan jangka panjang.






Hubungi admin 018-3597495 untuk pesanan=)

Jom Like & Share page House Of Gamat GOLD

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)