[ "Air Ajaib" Yang Anti Penuaan ]



Setiap tahun, ribuan orang yang mengalami pelbagai masalah kesihatan berkunjung ke tempat suci di merata pelusuk dunia. Mereka berkunjung ke kawasan suci ini dengan satu tujuan sahaja iaitu...meminum “Air Ajaib”.


Mereka berkunjung ke mata air Lourdes yang terletak di Perancis... Ada pula ke gua Nordenau di Jerman... Ataupun Telaga Tlacote, Mexico dan Nadana, India ...



Apakah yang mendorong mereka untuk berkunjung jauh dari tanahair sendiri?


Pengunjung-pengunjung ini percaya bahawa air yang terhasil secara semulajadi di kawasan-kawasan ini mempunyai potensi untuk memperlahankan proses penuaan dan mampu untuk mengubati masalah kesihatan kronik mereka.

Perbezaan yang nyata ialah Hidrogen !

“Air Ajaib” yang ditemui di kawasan-kawasan suci ini bukanlah satu mitos atau khayalan semata-mata. “Air Ajaib” ini mempunyai satu persamaan yang lazim dan menakjubkan - KAYA DENGAN HIDROGEN !!


Dalam satu kajian saintifik yang dilaksanakan oleh Dr Shirahata di Universiti Kyushu, Jepun, mendapati “Air Ajaib” mengandungi 200-300 kali ganda Hidrogen berbanding dengan air paip biasa. Nilai ini, kadang-kalanya didapati lebih tinggi bergantung kepada sumber “Air Ajaib”


Mengapakah Hidrogen penting ?

Ini kerana, apabila air mengandungi Hidrogen, ia akan menjadi antioksidan yang kuat dan mampu meneutralkan radikal bebas yang bahaya di dalam sistem tubuh badan. Ini membantu melambatkan proses penuaan.

Kini ...


pm admin 018-3597495 untuk harga kasih sayang


Klik Link Untuk Info Lanjut :

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)