22 %



PERATUS penurunan risiko pembentukan darah beku sekiranya anda bersukan sekurang-kurangnya sekali seminggu. Selain itu, cuba amalkan juga Jeli Gamat Gold dan Krill Omega Plus.

Ini kerana dalam Jeli Gamat Gold dan Krill Omega Plus mengandungi Omega-3 yang tinggi. Ia bertindak untuk mengurangkan kolesterol LDL dan meningkatkan kolesterol HDL, mengurangkan kepekatan darah, mencegah darah beku dan menurunkan risiko penyakit kardiovaskular.

Selain itu, dalam Jeli Gamat Gold mengandungi Mukopolisakarida yang mempunyai fungsi yang sama seperti heparin yang dihasilkan secara semulajadi dalam badan kita untuk menghalang pengumpalan darah yang disebabkan penggabungan sel darah merah dengan platlet.

Kadangkala disebabkan penghasilan heparin dalam badan secara semulajadi tidak dapat menanggung beban untuk menjalankan fungsinya, maka Mukopolisakarida dapat membantu.  Dengan itu, ia mencegah pembentukan darah beku di dalam saluran darah sekaligus memastikan pengaliran darah anda lancar dan mengurangkan risiko mendapat strok akibat darah beku. Cubalah hari ini!




Borang Pesanan (klik sini)

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)