MANFAAT BERPANTANG DENGAN SET BERPANTANG PREMIUM GAMAT TRADISEA

Set berpantang gamat TRADISEA dan minuman Dark Chocolate adalah kombinasi 2 bahan berbeza dengan manfaat kesihatan yang berbeza, terutamanya bagi ibu yang baru melahirkan anak. Berikut adalah penjelasan mengenai potensi manfaat daripada set berpantang premium Gamat Tradisea tersebut :

1) Set Berpantang Gamat :

Set berpantang gamat biasanya merujuk kepada rangkaian produk yang mengandungi ekstrak pati gamat yang merupakan sejenis hidupan laut yang sering digunakan dalam rawatan tradisional di kalangan orang Melayu.

.

Manfaat yang boleh didapati daripada gamat antara lain :

- Membantu meningkatkan pemulihan selepas melahirkan dengan meredakan keradangan dan menggalakkan pertumbuhan sel-sel tisu.

- Pengecutan semula rahim secara semulajadi.

- Sumber nutrisi seperti protein, mineral, dan asid amino yang bermanfaat dalam menguatkan tubuh selepas melahirkan anak.

- Kandungan kolagen dalam gamat dapat membantu meningkatkan kesihatan kulit ibu selepas melahirkan anak dan membantu mengurangkan bekas luka caesar atau episiotomi.

.

2) Minuman Dark Chocolate Premium :

- Dark Chocolate atau Coklat Hitam adalah jenis minuman coklat yang mengandungi kandungan koko yang lebih tinggi berbanding coklat susu biasa. Coklat hitam Tradisea mengandungi 80% kandungan koko yang mempunyai beberapa potensi manfaat seperti :

- Membantu meningkatkan Stem Sel sehingga 200 %

- Mengandungi bahan antioksidan, seperti polyphenols & flavanoids, yang dapat membantu melindungi sel-sel tubuh daripada kerosakan oksidatif.

- Dapat meningkatkan mood dan mengurangkan stres secara sementara kerana meningkatkan pelepasan endorfin dan serotonin ke dalam otak.

- Mengandungi mineral seperti magnesium, yang penting untuk kesihatan otot dan fungsi saraf.


Namun, mengamalkan coklat gelap sebaiknya dilakukan dengan bijak dan dalam jumlah yang sederhana kerana kandungan kalorinya yang tinggi dan potensi kesan negatif terhadap kesihatan gigi.


Pastikan Dark Chocolate anda daripada keluaran AJE kerana kandungan koko gelap nya 80% dan paling penting TIADA GULA TAMBAHAN.


Selama masa berpantang atau setelah melahirkan, nutrisi yang baik, istirehat yang cukup, dan perawatan yang sesuai sangat penting bagi ibu yang baru melahirkan anak.


Sebaiknya dapatkan khidmat konsultansi daripada Pengamal Postnatal berpengalaman serta Wellness Konsultan tentang diet dan nutrisi yang sesuai sepanjang berpantang, termasuk penggunaan produk seperti set berpantang gamat Tradisea.

.

Dapatkan segera. HANYA RM317 (tidak termasuk postage)

.

Hubungi kami segera untuk peluang bisnes sebagai Rakan Strategik AJE


Coach MZM

Gamat Experts Since 2005


Untuk pembelian terus klik link di bawah : https://bit.ly/OnlineShopTradiSea . Untuk info boleh hubungi kami terus di : wasap.my/60183597495/InfoProduk


DISCLAIMER/PENAFIAN :
Info yang terdapat di dalam blog ini bukan idea asal saya semata-mata. Info-info ini didapati melalui pembacaan buku, majalah kesihatan, sumber internet, testimoni-testimoni pengguna produk Gamat sejak 2005 saya terlibat dalam industri Gamat dan lain-lain sumber yang dipercayai.

Produk Gamat Tradisea bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan rundingan daripada pakar perubatan yang bertauliah terlebih dahulu.

Apa yang kami nyatakan di blog ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa berdasarkan kajian-kajian yang telah dilakukan dan dari ulasan pengguna sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)