Kulit Kering @ Kulit Bersisik

Image result for kulit bersisik dan gatal
Masalah kulit di atas boleh terjadi disebabkan oleh kekurangan zat, kulit yang sensitif seperti seborrheic dermatitis, masalah dalaman seperti psoriasis, masalah sementara seperti sunburn dan lain - lain. Kulit yang kering juga mudah dijangkiti kulat (kurap). 


Cadangan Penyelesaian :

Jelly Gamat Sari Gold memang berkesan bagi penjagaan kulit yang sihat dan cantik. Kandungan zat nutriens seperti vitamin E semulajadi, kolagen digabungkan dengan formulasi saintifik yang melembabkan kulit dapat meredakan masalah kulit kering.

Kesan anti-histamina mengurangkan kesan gatal dan alahan. Ekstrak gamat mengandungi faktor penumbuh sel yang membantu menumbuhkan sel kulit yang sihat dengan cepat. Ia juga meningkatkan sistem imun badan serta bertindak sebagai antioksidan dan baik untuk kulit.


Disyorkan Solusi Dalaman :
Royal Gamat Liquid TradiSea : (2 sudu pagi dan 2 sudu malam)


Solusi Luaran :
Aromaterapy Massage Oil (AMO) dan Miracle Soothing Gel :
disapukan 3 kali sehari




Untuk pembelian terus klik link di bawah : https://bit.ly/OnlineShopTradiSea . Untuk info boleh hubungi kami terus di : wasap.my/60183597495/InfoProduk


DISCLAIMER/PENAFIAN :
Info yang terdapat di dalam blog ini bukan idea asal saya semata-mata. Info-info ini didapati melalui pembacaan buku, majalah kesihatan, sumber internet, testimoni-testimoni pengguna produk Gamat sejak 2005 saya terlibat dalam industri Gamat dan lain-lain sumber yang dipercayai.

Produk Gamat Tradisea bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan rundingan daripada pakar perubatan yang bertauliah terlebih dahulu.

Apa yang kami nyatakan di blog ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa berdasarkan kajian-kajian yang telah dilakukan dan dari ulasan pengguna sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)