Kenapa Anda Perlu Jelly Gamat GOLD & Spirulina Pacifica?


Apakah yang menyebabkan sebatang pokok yang besar boleh hidup lama dan kekal kuat sebagaimana seperti di dalam gambar di atas?

Jawapannya ada 2 sebab utama, Pertama kerana AKARnya yang sihat, kuat & panjang yang membolehkan ia menyerap segala nutrien dan air yang diperlukan oleh pokok. Keduanya adalah kerana BAJAnya yang betul dan mencukupi untuk ia kekal sihat dan kuat.

Persoalannya, apakah 'AKAR' & 'BAJA' kepada manusia?


Pada manusia pula, AKAR adalah ibarat SEL dalam badan manusia yang merupakan asas kepada manusia. Manakala, BAJA yang diperlukan SEL dalam badan manusia adalah MAKANAN YANG SEIMBANG.


Sel sangat penting kepada badan manusia kerana dari SEL akan terbentuknya TISU. Dengan gabungan lapisan TISU akan membentuk ORGAN seperti Jantung, Hati, Buah Pinggang dll. Gabungan beberapa fungsi ORGAN akan membentuk beberapa SISTEM penting dalam tubuh badan manusia dan akhirnya terbentuklah kita hasil kombinasi beberapa sistem penting dalam tubuh manusia membentuk kita seperti hari ini.

Namun, setiap hari sel kita akan rosak disebabkan faktor-faktor seperti makanan, pencemaran, radikal bebas, kesan radiasi dan sebagainya yang menyebabkan sel akan sakit dan akhirnya menyebabkan penyakit seperti tekanan darah tinggi, kencing manis, masalah jantung, kanser dan sebagainya.



Jadi, sel yang rosak ini perlu dirawat segera supaya tidak memudaratkan kesihatan kita. Kita perlukan 'DOKTOR' yang boleh merawat sel-sel dalam badan kita. Jika ada doktor yang menjadi jiran kita tentu kita berasa seronok dan lega kerana jika kita sakit ada doktor yang boleh mengubati kita. 

Bayangkan jika terdapat 'DOKTOR' yang tinggal di dalam badan kita dan merawat sel kita siang dan malam mesti kita seronok bukan. Jadi apakah doktor yang boleh merawat sel kita setiap hari, siang dan malam?

Jawapannya adalah JELI GAMAT GOLD.




 Kesan Sel yang rosak dan telah dirawat oleh JELI GAMAT GOLD


LANGKAH SETERUSNYA...

Setelah Sel dirawat, sel juga memerlukan 'BAJA' sebagai makanannya untuk ia terus kekal sihat. Menurut kajian, Sel memerlukan 50 zat setiap hari. Dan Makanan untuk Sel adalah Luxor Spirulina Pacifica di mana di dalam Spirulina terdapat 46 zat yang diperlukan oleh Sel. Spirulina Pacifica berfungsi atas 3 sebab utama :

1. Makanan Paling Seimbang 
2. Membersih & Menyingkirkan Toksin
3. Mencegah Kanser

   

Menurut kajian, Diet orang Malaysia kebanyakkan kita mengambil 80% makanan yang berasid dan hanya 20% sahaja pengambilan makanan kita berunsurkan alkali. Ini tidak baik untuk kesihatan kita kerana badan yang berasid akan menyebabkan kita kelesuan, kehadiran asid urik dan toksin yang tinggi dalam badan & perkara yang menakutkan sebenarnya badan yang mengandungi banyak asid merupakan medium yang sangat disukai sel kanser. Diet yang terbaik adalah kita perlu mengambil 80% makanan beralkali dan hanya 20% makanan berasid.


BERITA BAIK UNTUK ANDA... 


Spirulina Pacifica merupakan 100% alkali dan ia dapat meneutralkan asid dalam badan kita. 

Selain itu, ia mengandungi 5 zat utama iaitu Mineral & Vitamin untuk fungsi badan yang sihat, Lemak & Karbohidrat yang mengandungi Serat & Polisakarida sebagai sumber tenaga dan haba serta Protein sebagai sumber pembinaan darah dan tisu badan.

Juga mengandungi 4 pigmen semulajadi iaitu Beta Karotena - Anti barah, Klorofil - Pembuangan toksin & Meningkatkan sistem pertahanan badan, Xantofil - Anti barah & Fikosainin - Merencat pertumbuhan sel barah.


Barah Payudara


Pada tahun 1960, antara 20 wanita, 1 menghidapi barah payudara. HARI INI, antara 8 wanita, 1 menghidapi barah payudara.

Mengikut fakta, barah payudara adalah punca utama kematian bagi wanita berumur antara lingkungan 35 - 54 tahun.

CEGAHLAH SEBELUM PARAH!!


SIAPAKAH YANG MEMERLUKAN?


SEMUA GOLONGAN UMUR




-->

1. KANAK-KANAK / REMAJA / DEWASA

2. AHLI SUKAN /AWET MUDA / KECANTIKAN

3. Masalah Alahan; kulit, resdung

4. Masalah sistem pernafasan - LELAH

5. Masalah USUS / GASTRIK / BUASIR

6. Sakit Sendi / Urat

7. Ibu Hamil / Bersalin

8. Selepas pembedahan

9. Penyakit Kronik seperti Kencing Manis, Tekanan darah Tinggi / Rendah, Jantung & Kanser

Secara ringkasnya Jeli Gamat GOLD & Spirulina Pacifica memenuhi keperluan 5K + 1 iaitu :

1. KESIHATAN


2. KECANTIKAN


3. KECERGASAN


4. KEBERSIHAN


5. KENIKMATAN (SUAMI & ISTERI)


Jika anda dapat membantu masyarakat untuk memenuhi keperluan 5K ini, tambahan manafaat untuk anda, anda akan mendapat K yang ke-6 iaitu :


Jadi rebutlah peluang ini, kepada anda yang mempunyai keperluan salah satu daripada 5K di atas, secara automatik anda sebenarnya juga mendapat K yang lain secara PERCUMA pada kos yang rendah dan boleh dinikmati untuk jangka masa panjang.

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

LUKA PEMBEDAHAN