Semoga Ramadhan Kali Ini Lebih Bermakna


Kurang 2 hari lagi untuk sambut Ramadhan Al-Kareem. Semoga Ramadhan kali ini membawa pengampunan dan rahmat kepada seluruh umat Nabi Muhammad s.a.w. serta dijauhkan dari siksa neraka In Shaa Allah.

Bulan Ramadhan adalah bulan yang kita berazam untuk penuhi dengan ibadat dan amal kebaikan. Untuk penuhkan dengan puasa, penuhkan taraweh, bangun solat malam dan membaca Al-Quran.

Dalam beribadat, kesihatan kita adalah paling utama. Bila tak sihat, susah nak sempurnakan ibadat. Setuju ?

Jadi, selain persediaan rohani, persediaan fizikal juga penting.

Terutama bagi yang dah meningkat usia. Kaki lebih cepat lenguh bila berdiri lebih lama. Ada yang sakit-sakit sendi. Tambahan di bulan puasa, cuaca menjadi panas, lebih panas dari sekarang.

Apa kata buat persediaan dengan Set Puasa Ramadhan tahun ini? 


Ketiga-tiga kombinasi produk ini berikan tenaga dan kuatkan sendi-sendi. Bestkan kalau dapat terus masuk gear 5 bila saja Ramadhan bermula. Dan terus istiqomah hingga ke penghujung, in shaa Allah.

Royal Gamat Liquid Tradisea telah terbukti secara saintifik dapat mencegah Gastrik, mengawal paras gula dalam darah, mengawal tekanan darah serta paras kolesterol dalam darah. Ia juga dapat mengurangkan keradangan serta melembutkan urat2 yang tegang. Membantu memudahkan gerakan ketika solat. Selain itu, ia mencantikkan kulit anda dan pastinya menyerikan wajah ketika syawal nnt.

Spirulina Pacifica kaya dengan serat dan protein serta mempunyai 46 daripada 50 zat nutrisi lengkap yang diperlukan badan kita setiap hari. Ia dapat membantu kita untuk tahan lapar dan bekalkan tenaga sepanjang hari. Ia mempunyai sumber Kalsium untuk kuatkan tulang, hilangkan lenguh kaki dan juga sakit-sakit badan.

C Guard membantu meningkatkan sistem imun anda untuk mencegah penyakit berjangkit dan keracunan serta suplemen terbaik kepada perokok untuk membantu mengurangkan ketagihan & seterusnya mula berhenti merokok di bulan Ramadhan.

Cara pengambilan :

Semasa sahur jangan lupa ambil ketiga suplemen ini seperti dibawah :

Royal Gamat Liquid Tradisea - 2 sudu 
Spirulina Pacifica - 5/10 biji
C Guard - 2 biji
Dan Minum banyak air.

Pastikan ketika berbuka nanti dengan 1 atau 3 biji kurma & segelas air. Dan jangan lupa minum dulu Royal Gamat Liquid Tradisea 2 sudu, 5 biji Spirulina Pacifica & 2 biji C Guard (utk perokok) sebelum makan berat.

Ini untuk persediaan mengerjakan taraweh In Shaa Allah akan beri tenaga serta hilangkan lenguh, kebas kaki dan kejang ketika beribadat. 

Lebih indah jika dapat hadiahkan set puasa ini kepada ibu ayah yang tentunya menjadi keperluan kesihatan mereka lebih2 lagi semakin dimamah usia. Kasihan bila lihat tenaga mereka semakin kurang. Mereka juga berazam untuk sempurnakan dan tingkatkan ibadah di bulan Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya.

Semoga amal baik kita termasuk memberi makan dan minum pada orang berbuka puasa, dilipat gandakan pahala. Dan semoga di penghujung Ramadhan kita berjaya meraih taqwa, yang menjadi tujuan utama ibadah puasa Ramadhan.. aamiin.

Dapatkan Promosi Set Berpuasa sekarang. Klik link di bawah jika berminat untuk order ya


Salam Ramadhan Al Mubarak

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)