GAMAT Potensi Pencegahan Kanser


Makan gamat boleh membantu mencegah pertumbuhan dan penyebaran sel-sel kanser. Ini kerana gamat mengandungi jumlah yang tinggi sebatian yang dikenali sebagai glikosida triterpin, yang mempunyai aktiviti anti-tumor. 

Menurut kajian yang dijalankan oleh saintis China yang disiarkan pada bulan Ogos 2005 dalam "Kanser Biologi & Terapi", gamat juga mengandungi sebatian yang dikenali sebagai philinopside E, atau PE. PE menghalang pembentukan salur darah yang membekalkan nutrien kepada sel tumor. Ini menekan pertumbuhan dan perkembangan sel tumor di dalam badan anda.



Namun khasiat gamat juga tidak mudah diserap oleh badan kita jika diambil secara tradisional. Oleh itu, kita perlu memilih pati gamat yang diektrak dengan teknologi yang canggih kerana cara ini dapat mengekalkan semua khasiat semula jadi yang terkandung di dalam gamat, bahkan juga lebih mudah dimakan dan mempunyai tahap penyerapan yang lebih tinggi berbanding cara tradisional.

"Mencegah Itu Lebih Baik Daripada Merawat"




PM 018-359 7495 untuk Malaysia

Comments

  1. Bolihkah digunakan untuk mengubati sakit Gerd. Berapa harganya. Dimana dijual. T.q

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh. Tapi disyorkan juga bagi mereka yang mengalami sakit Gerd untuk mengamalkan Jeli Gamat Gold bersama Spirulina Pacifica sebab spirulina meneutralkan asid berlebihan dalam perut. Jika di kawasan KL boleh COD di petronas Tesco Ampang. Jika di luar kawasan KL kami boleh poskan kepada pelanggan. Whatsapp atau sms ke 018-3597495 untuk info lanjut

      Delete
  2. di kawasan johor tak ada ke encik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di kawasan Johor saya ada pengedar di Sawah Ring, Bukit Gambir, Muar. Jika lebih memudahkan untuk dapat stok boleh order terus kepada saya. Whatsapp terus 018-3597495

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)