Tips Mengecutkan Perut & Rahim


Ini petua orang tua-tua dan saya dapat daripada nenek saya sendiri yang berbangsa Jawa. Tapi tak tau la kot bangsa lain pun ada amalkan.

Caranya begini. Ambil param dan campurkan dengan kapur, perahan limau nipis dan sedikit air. Kemudian sapukan pada perut dan pakai la bengkung. Tapi saya bagi tau awal-awal la ye pakai ni memang la sangat gatal tapi memang sangat berkesan dan perut tak buncit. Pengalaman saya nak kurangkan rasa gatal tu saya sapu Gel Gamat GOLD dulu sebelum sapu campuran param tu.

Lagi satu tips tambahan, bagi anda yang rasa macam renyah je hendak ber'param', makan je Jeli Gamat GOLD. Nak cepat nampak kesan makan 2 sudu pagi & 2 sudu malam.

Ok ibu-ibu yang sedang berpantang, selamat mencuba ye..


Untuk Pesanan (Klik)

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)