5 Hidangan Brokoli Elak Kanser Pundi Kencing




HASIL kajian yang dilakukan oleh penyelidik Universiti Harvard baru-baru ini mendapati sayur-sayuran seperti brokoli, dapat memberi perlindungan terhadap kanser pundi kencing. Ia lebih berkesan sebanyak dua hingga tiga kali ganda kepada lelaki berbanding wanita. Para saintis menganalisis diet hampir 50,000 orang lelaki, dan mendapati bahawa mereka yang makan lima hidangan atau lebih brokoli pada setiap minggu berkemungkinan dapat mengelakkan kanser pundi kencing selama sepuluh tahun berbanding yang tidak memakannya.

Namun, bagi anda yang sukar memakan sayur-sayuran, anda boleh mengamalkan Pro Aktif PCN sebagai salah satu cara pencegahan kepada terjadinya kanser termasuklah kanser pundi kencing. Dengan PCN, ia akan memastikan organ perkumuhan berfungsi dengan baik dan diperkuatkan organ-organ berkaitan terutama pundi kencing supaya proses perkumuhan melalui pembuangan air kencing berlaku dengan baik dan lancar serta meningkatkan imunisasi anda.

Selain itu, PCN memberikan anda perlindungan dengan mengandungi bahan anti kanser yang bertindak merencatkan perkembangan sel kanser dalam badan serta menyediakan persekitaran dalam badan dengan seimbangkan kandungan asid dalam badan. Badan yang sangat berasid sangat disukai sel kanser untuk terus membiak. Hindari kanser dengan melakukan tindakan sekarang untuk kesejahteraan tubuh badan sepanjang hayat anda. Mulakan hari ini dengan Pro Aktif PCN!



Borang Pesanan (klik sini)

Hubungi admin 018-3597495 untuk pesanan=)

Jom Like & Share page House Of Gamat GOLD
http://www.facebook.com/JeliGamatGold

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)