Minuman Hebat Lindungi Otak


TEH dan kopi boleh melindungi otak anda. Ini bukan hanya fakta kosong tetapi telah dibuktikan American Journal of Clinical Nutrition. Dalam jurnal perubatan ini telah mencatatkan kaum lelaki yang minum setengah cawan minuman ini sehari boleh mengurangkan sehingga 34 peratus pembinaan sel kanser pada otak mereka. Fakta ini ada hubung kaitnya dengan kehadiran kandungan antioksidan yang tinggi dalam minuman ini sehingga ia boleh melindungi otak daripada perkembangan sel kanser berlaku.

Selain itu, Krill Omega Plus merupakan salah satu anugerah Tuhan kepada manusia sejagat sebagai kuasa pemulihan dari lautan yang kaya dengan antioksidan unik termasuk vitamin A, vitamin E, Astaxanthin, Canthaxanthin dan sebuah Flavonoid sumber laut novel. Astaxanthin merupakan elemen antioksidan yang paling berkuasa. Ia bertanggungjawab untuk memerangi radikal bebas dan melindungi penghalang darah ke otak termasuklah melindungi mata, otak dan saraf pusat.

Selain itu, keistimewaannya berbanding Minyak Ikan adalah Asid Lemak Minyak Krill bergabung dalam bentuk Fosfolipid sedangkan Asid lemak Minyak Ikan bergabung dalam bentuk Trigliserida. FOSFOLIPID membekalkan DHA & EPA secara terus kepada sel badan. Minyak Krill mengandungi 40% Fosfolipid sedangkan Minyak Ikan mengandungi 0% Fosfolipid. FOSFOLIPID membentuk sel membran badan manusia termasuk sel saraf. Krill bertindak 300 % lebih kuasa dari Minyak Ikan. Ia membantu meningkatkan memori anda dan tumpuan mental sebanyak 48%.

Cubalah hari ini!



Borang Pesanan (klik sini)

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)