Khasiat Krim Pelembap AHA Gamat



MAJORITI penduduk Malaysia sama ada kulit normal atau kulit berminyak mempunyai symptom terhidrasi disebabkan cuaca panas sepanjang tahun. Oleh itu, adalah penting untuk kita memilih pelembap yang mengandungi agen pelembap yang efektif. Agen pelembap memainkan peranan melembapkan permukaan epidermis, menghalang kehilangan air di permukaan epidermis, dan merangsang sel kulit untuk mendapat lebih banyak air daripada badan kita.

Justeru itu, pilihan terbaik untuk anda adalah Pelembap AHA Gamat kerana ia kaya dengan ekstrak pati gamat tulen, agen pelembap. Diformulasikan khas untuk kulit Asia.

Kenapa Anda Perlu Krim Pelembap AHA Gamat?

Mengandungi ekstrak gamat tulen yang kaya dengan beberapa protein kompleks marin, kolagen dan mukopolisakarida yang diperlukan untuk kesihatan dan pembentukan kulit yang sempurna.

Mempunyai kesan dwi-tindakan dan merupakan pelembap kulit yang unik.

Sambil melembapkan kukit, ia membantu memulihkan kulit yang kering, gatal, dan bersisik serta mengurangkan parut-parut luka.

Cara Penggunaannya

Sapukan Pelembap AHA Gamat di muka dan leher selepas sapukan gel gamat Gold (Siang)

Harga : RM 56
(Tidak termasuk postage)

Cubalah hari ini!

Untuk Borang Pesanan (Klik Sini)

Comments

  1. org yg kulit berminyak blh guna pelembap lg ker?

    ReplyDelete
  2. untuk kulit berminyak jika anda bekerja dalam penghawa dingin perlu menggunakan pelembab tp dalam kadar yang sedikit.tetapi jika bekerja di luar perlu memakai krim yang berasakan air seperti gel gamat gold.

    ReplyDelete
  3. kulit muka saya jenis kombinasi....
    kulit nampak berminyak tapi kering terutama di sekitar mulut..
    krim ini sesuai tak utk kulit seperti saya???

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh tiada masalah. yg terbaik juga dicadangkan gunakan juga gel gamat sebagai foundation n kemudian sapukan krim pelembab. boleh cuba dulu:)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Khasiat & Manfaat Royal Gamat Liquid Tradisea

GAMAT PAKAR MERAWAT GASTRIK @ GERD

ANXIETY DISORDER (Berdebar @ Gemuruh)